זהו סיפור על שלושה שותפים צעירים, שקיבלו החלטה לצבור ניסיון עסקי במהלך תקופת לימודיהם.
יונתן רותם, אייל נחמן וברק שטרית הם שלושה סטודנטים לכלכלה וניהול במכללה למנהל אשר החלו לאחרונה את שנת לימודיהם השנייה.
מספר יונתן: "לאחר מספר חודשים הבנו שהלימודים חשובים, אך הלימודים עצמם לא מספקים, וכי יש צורך לנצל את מהלך תקופת הלימודים בכדי לצבור ניסיון עסקי, הרי זה מה שבאמת חשוב למעסיקינו בעתיד".
שלושת השותפים החליטו לנסות ולעסוק בתחום הייבוא, "במסגרת העיסוק זכינו בהזדמנות פז לעסוק במגוון רחב של תחומים מעולם העסקים:
* משא ומתן וקשר מתמשך מול הספק במזרח הרחוק.
* תהליך הקמת חברה חדשה, כולל פתיחת תיקים במס הכנסה ומע"מ.
* התנסות בניהול כספים בסיועו של רואה חשבון.
* עבודה רציפה עם סניף הבנק.
* עיסוק בתהליך הייבוא, החל באישורים הנדרשים, שילוח ועמילות מכס.
* תמחור המוצרים.
* פרסום והוצאה לאור.
* בניית אסטרטגיה שיווקית, יצירת קשר וקיום פגישות עם לקוחות.
בכל מקום עבודה אחר אף אחד מאתנו לא היה מצליח לעסוק בכל אלה..".
לאחר מאמצים רבים איתרו השותפים מוצר ייחודי אשר החלו בפעולות להבאתו לישראל.
המוצר המדובר הוא שילוב ייחודי ושימושי בין זיכרון נייד, מעביר מצגות אלחוטי וציין לייזר.
יתרונותיו של המוצר הינם הנוחות המתאפשרת על-ידי השילוב בין שלושת הפונקציות, אשר אינן מוכרות כיום בשוק באופן משולב.
גודלו של המוצר כגודל עט, קטן באופן משמעותי ממעבירי המצגות הקיימים כיום בשוק, מסיביים וגדולים.
המוצר פשוט ונוח לשימוש. אין צורך בהתקנה, כל מה שעל המשתמש לבצע הוא לחבר את הזיכרון הנייד למחשב, הכונן עולה על המסך באופן אוטומטי, משם ניתן להעלות את המצגת. הפשטות באה לידיי ביטוי בלחצנים עצמם, לחצן בודד לציין הלייזר, ובנוסף שני לחצנים נוספים UP ו-DOWN. יש לציין כי בנוסף לשליטה המוכרת המצגות, ניתן להעביר מעלה ומטה מסמכי word, excel, דפי אינטרנט ותוכנות להצגת תמונות.
לאור התרשמות מהמוצר נראה שמדובר במוצר קטן, פשוט ושימושי, ומובן כי יש לציין את מראהו הנאה והיוקרתי.
המוצר לא מתיימר להיות מתוחכם מדי, לא מתיימר "להילחם" במעבירי המצגות המשוכללים ביותר ולא בזיכרונות ניידים בגדלים יוצאי דופן.
החברה מציעה מגוון של חמישה דגמים, השונים במקצת האחד מהשני וטווח זיכרונות ניידים.
קהל היעד אותו רואים השותפים למוצר הם מרצים ואנשי אקדמיה, אנשי שיווק ומכירות, אנשי עסקים הפועלים בפגישות מחוץ למשרד.
המוצר, לאור ייחודו ומראהו, אפשרי לחלוקה בתור שי יוקרתי לעובדים או ללקוחות של חברות גדולות ובעלות שם.
החברה מציעה אפשרות למיתוג המוצר על-ידי חריטה, מדבקה על האריזה והוספת מצגת פרסומית על-גבי הזיכרון הנייד.
"אנו מאמינים שמדובר במוצר טוב ושימושי, אשר ייכנס באופן מהיר לשוק הישראלי, מצד אחד המוצר שימושי, מצד שני מדובר בגימיק, כל הסימנים מלמדים כי למוצר פוטנציאל פריצה גדול. אין ספק שמי שירכוש אותו לעצמו או לאנשיו בתקופה הקרובה יזכה להיות מהראשונים, או כמו שמכונים בעולם העסקים early buyer, ולהפוך למוביל טרנד חדש בעולם העסקים והאקדמיה".
כך מסכם יונתן, ולנו נשאר לחכות ולראות את המשך ההתפתחות.