התאחדות התעשיינים:גל הקור הביא לעלייה במכירות של מוצרים "מחממים"; החודש צפוי גידול של כ-30% במכירות המזגנים - ימכרו כ-20 אלף מזגנים בהיקף של כ-50 מליון שקל; בשבוע האחרון גדלו מכירות שמיכת הפוך ב-50% - נמכרו כ-5,000 שמיכות בכ-3 מליון שקל; גידול של 10% - 20% במכירות סוודרים, מעילים, צעיפים ומגפיים ושל 10% - 17% במכירות התה, המרקים, חטיפים מתוקים ושוקולד.
גל הקור האחרון הביא לעלייה במכירות של מוצרים "מחממים". כך נמסר מהתאחדות התעשיינים, על סמך דיווחי היצרנים בתחומים השונים.
דני גולדשטיין, מנכ"ל תדיראן קריירמסר להתאחדות התעשיינים, כי להערכתו, החודש צפוי גידול של כ-30% במכירות המזגנים, שהינם מקור החימום החסכוני ביותר. סה"כ ימכרו בינואר כ-20 אלף מזגנים בהיקף של כ-50 מליון שקל.
אבי שייביץ, מנכ"ל אחים פריד, מסר להתאחדות התעשיינים כי גל הקור הביא בשבוע האחרון לגידול של 50% במכירות שמיכות פוך טבעי. סה"כ נמכרו כ-5,000 שמיכות פוך בכ-3 מליון שקלים.
שייביץ ציין, כי החברה אף החלה במבצע טרייד אין לשמיכות, במסגרתו ניתן להביא שמיכות ישנות הנתרמות לנזקקים ובתמורה מקבלים עד 50% הנחה לרכישת שמיכה חדשה.
אריה שיבר, מנהל השיווק של חברת רנוארמסר להתאחדות התעשיינים, כי בשבוע האחרון גדלו מכירות הסוודרים, המעילים, הצעיפים והמגפיים בכ-10% - 15%, לעומת השבוע הקודם. מדובר בהיקף מכירות של יותר מ-5 מליוני שקלים.
גבי רוטר - מנכ"ל קסטרו מסר להתאחדות התעשיינים, כי בשבוע האחרון גדלו מכירות הסוודרים והמעילים ברשת קסטרו בכ-10% - 20% לעומת שבוע רגיל. "הקור העז עוזר למכירות סוף העונה ולסיים את החודש בצורה טובה, זה מפצה על תחילת החורף - חודשים ספטמבר-אוקטובר שהיו חמים יחסית".
שלום זיידלר, יו"ר תה ויסוצקימסר להתאחדות התעשיינים כי בשבוע האחרון גדלו מכירות התה בכ-10% - 12% לעומת מכירות של שבוע רגיל.
יצרני המזון מסרו להתאחדות התעשיינים, כי במכירות המרקים חל השבוע גידול של 10% לעומת שבוע רגיל, וגידול של 17% במכירות חטיפים מתוקים וטבלאות שוקולד.