מוטורולה טלפונים סלולריים יוצאת בקמפיין רחב היקף להשקת סדרת ה- RAZR2 המתקדמת תחת הסיסמא "SHARPEST STYLE EVER".
הקמפיין הרחב, צפוי להופיע החל מ-29 לפברואר בכל ערוצי הטלוויזיה - ערוץ 2, 10, 9, 24, בעיתונות יומית ובמגזינים, באינטרנט ובשלטי תלת-מימד.
ימים ספורים לפני עליית הקמפיין, יעלו טיזרים בני 5 שניות בלבד בטלוויזיה, המדגישים את הספרה "2" בחיתוך מיוחד כחלק מסימן ההיכר לסדרה החדשה.
יובל פרידן, מנהל השיווק במוטורולה טלפונים סלולריים מוסר: "לאור ההצלחה יוצאת הדופן של סדרת ה- RAZR הראשונה בישראל ובעולם, החלטנו להשקיע סכום נכבד בהשקת סדרת ה- RAZR2 החדשה ולהדגיש את הערכים העיקריים הנלווים למוצר מיוחד זה הכוללים: סטייל חסר פשרות וחדות עיצובית ותפעולית" אומר פרידן.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום פוגל-Ogilvy.
אודות מוטורולה
מוטורולה ידועה בעולם כולו בזכות חדשנותה בתחום התקשורת. החברה מפתחת טכנולוגיות, מוצרים ושירותים המאפשרים את החוויה הניידת. מגוון המוצרים שלנו כולל תשתיות תקשורת, פתרונות ניידות לחברות, מכשירים דיגיטליים, מודמים בכבלים, מעשירים ניידים ואביזרי בלוטות'. מוטורולה מחוייבת לספק לאנשים, עסקים וארגונים ממשלתיים פתרונות תקשורת מהדור הבא. מוטורולה היא אחת ממאה החברות הנבחרות של מגזין Fortune, בעלת נוכחות והשפעה כלל-עולמיות. בשנת 2007, הגיעו מכירות החברה ל-36.6 מיליארד דולר. לפרטים נוספים אודות החברה, האנשים והחידושים שלנו, בקרו באתר החברה, http://www.motorola.com.