המיזם החדש טנגו, מרחיב את מושג האנג'ל (המשקיע המנוסה מתחום ההי טק שתומך בחברות סטארט אפ צעירות) אל תחום הביטוח.
החברה, בבעלות כלל ביטוח ומשקיעים פרטיים, פועלת לפי מודל עיסקי חסר תקדים בארץ או בעולם, משקיעה כספים בסוכנויות ביטוח קטנות ובינוניות, ומספקת להן ידע, ניסיון, ייעוץ, תמיכה כלכלית וקשרים בתחום הביטוח. במהלך 2007 השקיעה טנגו כ- 4 מיליון ש"ח בסוכנויות ביטוח.
סיכום נתוני שנת 2007 בלמעלה מ-40 סוכנויות ביטוח קטנות ובינוניות שהצטרפו למיזם טנגו, בבעלות כלל ביטוח, יוחנן וגנר וחברים, מראה עלייה של 20.7% ברווחיות הסוכנויות בשנה שעברה.
טנגו מאתרת סוכנויות ביטוח קטנות ובינוניות, משקיעה בהן כספים ומספקת להם ייעוץ לצמיחה.
מלבד כלל ביטוח ויוחנן וגנר, לשעבר סמנכ"ל "הראל", שותפים בחברה ומלווים את הסוכנים גם ד"ר משה בן אליעזר, לשעבר מנכ"ל לשכת סוכני הביטוח, היועץ הארגוני גדי ברייר, ועוד מומחים מתחומי הביטוח, הארגון, המיחשוב והשיווק.
ניסיונם הרב של קברניטי טנגו בתחום הביטוח הופך אותם לאנג'לים מקצועיים בתחום המביאים עימם "ערך מוסף לכסף" ובנוסף ליכולת הפיננסית שלהם מספקים לסוכנויות הביטוח המצטרפות למיזם ידע, ייעוץ עיסקי ומקצועי, ניסיון, קשרים בתעשייה וכו'.
"אנחנו בהחלט מופתעים לטובה מהתוצאות, לא ציפינו לגידול כל כך חד ברווחיות הסוכנויות כבר תוך שנה. כתוצאה, החלטנו להקדים את הרחבת המיזם, שתוכננה במקור ל- 2009, ולהתחיל כבר עכשיו באיתור סוכנויות ביטוח נוספות למיזם טנגו" אומר יוחנן וגנר, מנכ"ל טנגו.