כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
ארכיון

חב' המחקר גרטנר:" רנסיס הישראלית בין 7 החברות המובילות בעולם בשוק ה-EFM"

4/03/2008

חברת Ransys הישראלית, המפתחת פתרונות לניהול סקרים ומשובים ארגוניים, מקבלת חיזוק נוסף למעמדה בשוק ה- EFM -Enterprise Feedback Management העולמי והפעם מחברת המחקר גרטנר: בדו"ח, הסוקר את תחום ה – EFM, דירגה חברת המחקר היוקרתית את Ransys כאחת מבין שבעת החברות המובילות בעולם בתחום זה.

גיא יוגב, המשנה למנכ"ל Ransys, מסר בעקבות הדו"ח כי "ככל שהמודעות לשיפור שירות לקוחות עולה כך גם עולה באופן טבעי הביקוש של ארגונים לפתרונות שיאפשרו להם לקבל תמונה מדויקת של מידת שביעות הרצון של הלקוח ולהיערך בהתאם. אנו בהחלט יכולים להיות שבעי רצון ממסקנות הדוח – מדובר בהישג חשוב שמעניק לנו רוח גבית חשובה להמשך פעילותנו הגלובלית. מעבר ליכולת לאפשר להנהלה להיות עם האצבע על הדופק לגבי זווית הראיה של הלקוחות על החברה,  AttentiveTMזוכה להערכה בינלאומית רבה בשל היכולת להפוך את המשוב מהלקוחות לכלי עבודה יום יומי במוקדי השירות והמכירה".

הדו"ח, הבוחן את פני השוק והמגמות העתידיות הצפויות להתרחש בו, מציין כי השנה האחרונה סימנה מפנה ראוי לציון בתחום. מעל ל- 60% מהארגונים אימצו סוג זה או אחר של מתודולוגיות משוב וסקרי לקוחות ומספר גדול, כ-12%, מיישמים כעת את השלב השני והשלישי של ניהול משובים וסקרים בארגונם. עוד קובע הדו"ח כי הקרב הבא בזירה יהיה על הפן האנליטי- מה ייעשה עם הנתונים והמידע שנאספו.

חוקרי גרטנר צופים כי בעתיד הקרוב יבחרו יותר ויותר ארגונים להטמיע את הפתרונות והמערכות והשוק רק ילך ויתפתח. "על הארגונים ליישם טכניקות ניהול ולאמץ את רעיון המשוב והסקר כדרך לאיסוף מידע על הלקוחות, לצורך ניתוחים עתידיים וכך לשמור על הלקוחות מרוצים," כתבו מחברי הדו"ח. "משוב לקוחות וקבלת החלטות הנובעת ממנו מובילה לשביעות רצון טובה יותר בקרב הלקוחות. על מנת להבטיח שיעורי תגובה גבוהים כדאי לבחור בחברה שיכולה להציע את היישומים הטובים ביותר", קובעים מחברי הדו"ח.

אודות Ransys
Ransys היא חברת תוכנה ישראלית ומובילה עולמית בתחום מערכות ניהול סקרים ומשובים בארגונים. רנסיס מוכרת על ידי גרטנר כאחד המפתחים המובילים בעולם בתחום זה והוכתרה על ידי מיקרוסופט כשותף זהב. מערכת הדגל של החברה, נמל"ה Attentive מאפשרת לכל מנהל בארגון לנהל סקרים, משובים ותהליכי הערכה בקרב לקוחות, עובדים ושותפים עסקיים. החברה פיתחה ורשמה פטנטים לתהליכי משוב מתמשכים המשמשים לבקרה ושיפור תהליכים עסקיים כגון שירות לקוחות טלפוני, פרונטאלי ואינטרנטי.

כיום המערכת משרתת כ - 250 ארגונים מובילים בישראל, מכל המגזרים, וביניהם טבע,  אינטל, אמדוקס, משרד הבטחון, צה"ל, רפאל,  משרד התמ"ת, בנק ישראל, בנק הפועלים, בנק לאומי, אורנג', פלאפון, בזק, סלקום, שירותי בריאות כללית, תנובה, אל על, שטראוס, נס טכנולוגיות, האוניברסיטה העברית, אוניברסיטת בן גוריון, ועוד.

 

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.