הקמפיין כולל השקת אתר חדש ייחודי לשברולט מאליבו המציג את העוצמה של המכונית החדשה בדרך אינטראקטיבית, עוצמתית וחווייתית. הגולשים יכולים להיכנס למכונית, להיחשף לתמונות חוץ ופנים הרכב ואפילו לבחור את הצבע האהוב עליהם...
חברת arc אינטראקטיב, מקבוצת arc worldwide, עולה בקמפיין ענק, מושקע, עוצמתי וייחודי לשברולט מאליבו החדשה, בהשקעה כוללת של כ-2 מיליון ₪!!!
הקמפיין, שיעלה באתרי האינטרנט המובילים כולל באנרים המציגים את שברולט מאליבו החדשה ואת הביקורות המעולות שאותן קצרה "חובה להוריד אצת הכובע בפני שברולט, אבל בעיקר מפנה הקמפיין לאתר אינטרנט מושקע וייחודי שעיצבה חברת arc אינטראקטיב
באתר החדש והעוצמתי של שברולנט מליבו ניתן להכיר את המכונית מקרוב בדרך של סיור וירטואלי-אינטראקטיבי: ללמוד על מערכות האיבזור, להתרשם מהעיצוב, לבחון את מערכות הבטיחות, ללמוד על ביצועי המנוע וליהנות ממידע רב ומגוון.
עוד מציע האתר טבלת השוואה אל מול המתחרים, סיור ב-360 מעלות ואפילו אפשרות לבחור באופן אישי את צבע המכונית...
קרדיטים:
מנכ"ל: תימור גורדון
תקציבאי: אסף כהן
מנהלת לקוחות: אריאל גלר
ארט דירקטור: ודים צלף
מנהלי מותג שברולט: עודד וולף, עידית בר נוי
arc אינטראקטיב
חברת arc אינטראקטיב, מקבוצת arc worldwide הוקמה בשנת 2000 ונמצאת בבעלות arc worldwide של פובליסיס, תימור גורדון ופרסום גלר-נסיס.
החברה הישראלית מייצגת את חברת arc הבינלאומית שהינה בעלת כ-50 סוכנויות ברחבי העולם בשם arc.
arc אינטראקטיב מתמחה במציאת דרכי שיווק וקידום מכירות אינטראקטיביות . החברה מתכננת ומבצעת עבודת קריאיטיב ורכש מדיה עבור כל לקוחותיה ובעלת מערכת בקרת אפקטיביות פרסום באינטרנט.
UMI-חברת UMI יוניברסל מוטורס ישראל בע"מ, הוקמה כמיזוג בין יבואניות הרכב ליאו גולדברג וחברת המזרח לשיווק מכוניות, יחד עם ענק הרכב האמריקני GM ג'נרל מוטורס. החברה, שהחלה את פעילותה בספטמבר 1993 , מייבאת , משווקת ומשרתת את דגמי קאדילק, ביואיק, האמר, שברולט, איסוזו, אופל וסאאב.