כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
ארכיון

חברת Ransys הישראלית חתמה עם ארגון Old Mutual Healthcare הבריטי על הסכם ליישום המערכת הייחודית שלה במרכזי השירות של החברה בדרום אפריקה

23/03/2008

היקף הפרויקט מוערך במיליון שקל ובימים אלו הארגון בודק אפשרות להכפלת היקף הפרויקט בפריסה ובתקציב

חברת Ransys הישראלית, מובילה עולמית בתחום מערכות ניהול סקרים ומשובים בארגונים, הכריזה על חתימת הסכם עם ארגון Old Mutual Healthcare הבריטי, הנחשב לאחד המובילים בעולם בתחום ניהול משאבי בריאות.

במסגרת ההסכם תיישם רנסיס את המערכת הייחודית שלה בתחום המשוב והדיאלוג מול הלקוח במרכזי השירות של הארגון בדרום אפריקה.

היקף הפרויקט עומד על מיליון שקל.

ארגון Old Mutual Healthcare הינו חברה בת של הענקית הבריטית Old Mutual plc, המספקת שירותים פיננסיים בתחומי הביטוח והבנקאות. החברה בעלת 40 שנות ניסיון בניהול צרכי בריאות ליחידים וארגונים והיא בעלת נפח פעילות נרחב בדרום אפריקה במיוחד.

מערכת ה- ACE -Attentive Customer Experience הייחודית של Ransys פותחה על מנת לספק מענה ייעודי למוסדות וארגונים המעוניינים לשפר את איכות השירות.

המערכת מספקת פתרון של משוב מתמשך וייזום המאפשר לעמוד בצורה מדויקת ומהימנה על מידת שביעות הרצון של הלקוח בנוגע לשירות. בנוסף, המערכת מציעה למנהלים תמונת מצב מפורטת ורציפה בזמן אמת ומייצרת משימות לביצוע לגורם הרלוונטי בארגון.

במסגרת ההסכם תיישם רנסיס את המערכת בשני מרכזי השירות של החברה בדרום אפריקה, במטרה לשפר את איכות השירות של המוקדים, תוך שימוש במשובים וסקרי שביעות רצון המשולבים במערכת ה- CRM.

בחודשים הקרובים תטמיע רנסיס את הפיתרון הייחודי במוקדי השירות של החברה ביוהנסבורג ובקייפטאון. בימים אלו נדונה האפשרות להכפלת הפריסה והתקציב של הפרויקט.

רן ארהרד, מנכ"ל Ransys, אמר כי "זהו צעד משמעותי נוסף לחיזוק מעמדנו בזירה הבינלאומית, שיציב אותנו בעמדה מצוינת בפעילות השנה הקרובה עם פוטנציאל עסקי רב להזמנות המשך גדולות בעתיד. יישום המערכת של רנסיס במוקדי השירות של החברה משמעותו תמונת מצב מדויקת יותר, חיסכון בעלויות ויכולת קבלת החלטות אמינה ומקצועית יותר. על מנת להיות נותני שירות טובים יותר, ארגון חייב בראש ובראשונה להיות קשוב לצורכי הלקוחות בצורה שוטפת ומתמשכת." 

אודות Ransys

Ransys היא חברת תוכנה ישראלית ומובילה עולמית בתחום מערכות ניהול סקרים ומשובים בארגונים. רנסיס מוכרת על ידי גרטנר כאחד המפתחים המובילים בעולם בתחום זה והוכתרה על ידי מיקרוסופט כשותף זהב. מערכת הדגל של החברה, נמל"ה Attentive מאפשרת לכל מנהל בארגון לנהל סקרים, משובים ותהליכי הערכה בקרב לקוחות, עובדים ושותפים עסקיים. החברה פיתחה ורשמה פטנטים לתהליכי משוב מתמשכים המשמשים לבקרה ושיפור תהליכים עסקיים כגון שירות לקוחות טלפוני, פרונטאלי ואינטרנטי.

כיום המערכת משרתת כ - 250 ארגונים מובילים בישראל, מכל המגזרים, וביניהם טבע,  אינטל, אמדוקס, משרד הבטחון, צה"ל, רפאל,  משרד התמ"ת, בנק ישראל, בנק הפועלים, בנק לאומי, אורנג', פלאפון, בזק, סלקום, שירותי בריאות כללית, תנובה, אל על, שטראוס, נס טכנולוגיות, האוניברסיטה העברית, אוניברסיטת בן גוריון, ועוד.

 


 

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.