כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
ארכיון

מי רוצה להיות שותף בחברת סטארט אפ ?

25/03/2008

המהלך הייחודי נועד לתמוך בהחדרת מוצר חדש אשר מציעה חברת ".co.il.1500" מקבוצת ESG וחברת אידיאולוג'יק; כתובת דואר אלקטרונית ממסופרת עם מגוון שירותים נלווים בעלות כוללת של 10 ₪ לחודש; בעלי החברה- דורון טל, אבי פרץ וינון לנדנברג השקיעו יחדיו בחברה כמיליון דולר כאשר פיתוח המוצר החדש והחדרתו נאמדים בכמיליון ש"ח

הסדרה "מסודרים" חשפה את החלום הישראלי החדש של להפוך לשותף בחברת סטארט אפ. נראה כי כעת הגשמת החלום קרובה מתמיד.

חברת הסטארט אפ הישראלית ".co.il.1500" חשפה אמש במסיבת עיתונאים, שהתקיימה בתל אביב, מהלך ייחודי שבו  החליטה להגריל 10% ממניותיה בין הרוכשים את שירות המייל החדש שלה.

המהלך הייחודי נועד לתמוך בהחדרת מוצר חדש אשר מציעה החברה. לראשונה, כתובת דואר אלקטרונית ממוספרת עם מגוון שירותים נלווים בעלות כוללת של 10 ₪ לחודש.

קהל היעד לשירות החדש הנו בעיקר פרטים ועסקים קטנים כאשר החברה מאמינה כי מנוע הצמיחה העיקרי יגיע מהשווקים בחו"ל.

ניידות המיילים:

שירות הדואר האלקטרוני שמציעה חברת "co.il.1500" מספק פתרונות לבעיות המוכרות לכל המשתמשים בדואר האלקטרוני, כגון, שיבוש הכתובת כתוצאה מבעיית היגוי האותיות המרכיבות כתובת מייל סטנדרטית וריבוי כתובות מייל.

בשירות החדש כל שמות המשתמשים הם מספרים, כך שקל יותר להכתיב אותם כשמחליפים כתובות וניתן לבחור במספרים בעלי משמעות.כגון: מספר הטלפון הסלולארי, תאריך לידה, מספר תעודת זהות ועוד.

לדוגמא: כתובת המייל של מי שנולד ב-26 ביוני 71 יכולה להיות: 260671@1500.co.il .

הכתובת החדשה מאפשרת לבעל התיבה למסור את הכתובת המספרית בלבד וכל המיילים שלו ינותבו לכל אחת מהתיבות הקיימות לו, כך שהכתובת המספרית תוכל לשמש את המשתמש כזהות קבועה ואחידה לאורך שנים בין אם משנה כתובות בבית, בעבודה ועוד. 

ב-"co.il.1500" אומרים כי מדובר למעשה בצעד הראשון המאפשר ניידות כתובות מייל, מבלי לעבור בין החברות השונות ומבלי לאבד קשר גורמים שונים.

החלום הישראלי: להיות שותף בחברת סטארט-אפ

במסגרת המהלך כל לקוח שירכוש את השירות תמורת 10 ₪ לחודש עם התחייבות לשנתיים ישתתף אוטומטית בהגרלה בה יוכל לזכות ב - 10 אחוזים ממניות החברה.

המשמעות היא שלכל אחד מרוכשי המוצר יש הזדמנות להפוך לשותף בחברת סטארט אפ תוך שלושה חודשים מיום השקת המהלך (ההגרלה תתקיים ע"פ חוק ההגרלות).

קבוצת  ESG, יזמית הסטארט אפ החדש, כבר הציגה בעבר את פלטפורמת ה-admail המשווקת למאות חברות מובילות במשק הישראלי.

על פי סקר שערך מכון גיאוקרטוגרפיה עבור ".co.il1500" עולה כי כ-45% מהציבור היו מעוניינים להיות שותפים בחברת סטארט-אפ, לעומת 13.6% שהיו מעוניינים להיות שותפים בחברת ביטוח, 11.4% שהיו מעוניינים להיות שותפים בפירמת רואי חשבון ו – 8.1% בלבד שהיו רוצים להיות שותפים בפירמת עורכי דין.

ינון לנדנברג, מנכ"ל אידיאולוג'יק מסר כי: "המהלך הייחודי אשר ילווה את השקת המוצר החדש נועד להגשים את החלום הישראלי להיות שותף בחברת סטארט אפ מובילה-הזוכה בהגרלה יוכל ליהנות מ-10% ממניות החברה ולהיכנס באופן מיידי לעולם מאתגר זה וכמובן לצמוח".

אבי פרץ, מנכ"ל ESG  מסר כי: "הרעיון מאחורי הפיתוח של דואר אלקטרוני מספרי נובע מהקלות והאחידות בזכירת מספרים. גילינו צורך גובר לשימוש במספרים במקום אותיות שכן בעולם מהיר כמו שלנו אין זמן להתעכב ולאיית את כתובת המייל. מי מאיתנו לא מכיר את הניסיונות הרבים להגות את האותיות המרכיבות את כתובת המייל תוך שימוש בשמות חפצים, חיות וכד'.  לצורך העניין פיתחנו מוצר מספרי אשר אני סמוך ובטוח כי יוביל להיענות רבה לפתיחת תיבות דואר מספריות, שכן המספר יוכל ללוות את המשתמש לאורך כל השנים וליצור זהות אחידה לאורך זמן".

אודות ESG:

קבוצת ESG מתמחה במתן פתרונות יעוץ ותוכן למגזר העסקי בישראל.  בקבוצה צוות המונה כ-50 איש, בראשם עומד אבי פרץ המייסד והמנכ"ל של החברה. הקבוצה משרתת כיום למעלה  מ-950 ארגונים וחברות מובילות במשק הישראלי כדוגמת: אסם, דיפלומט, ארנסט & יאנג,דור אלון, הראל מחשבים, אלביט מערכות, radvision, בזק און ליין, ד"ש ניירות ערך, מוקד המודעות, IBI שירותי בורסה והשקעות בישראל, קבוצת ONE, דלתא 3, מכון וינגייט, עירית קריית ביאליק, השטיח המעופף, באדג'ט, ג'ונסון&ג'ונסון ועוד.

אחד מהשירותים אשר מספקת החברה,  משווק בהצלחה מזה שנתיים באמצעות חברת הבת admail.
מערכת admail מציעה לעסקים פלטפורמה חדשנית דרכה ניתן לצרף מסר שיווקי לכל דואר אלקטרוני היוצא מהארגון, כך שהדואר האלקטרוני שעובדי החברה מייצרים הופך לכוח שיווקי מניע ותפוצתו רחבה ביותר. בנוסף קיימת פלטפורמה להעברת מסרים פנים ארגוניים.

אודות אידיאולוג'יק:

אידיאולוג'יק היא החברה הראשונה בישראל הפועלת ומתמחה בתחום הפרסום האינטראקטיבי. החברה שהחלה את דרכה בשנת 1999 מובילה כעת את רעיון האינטראקציה בפרסום – דיבור עם הלקוחות ולא אליהם. בין לקוחותיה של אידיאולוג'יק נמנות כמה מהחברות הגדולות במשק. אידיאולוג'יק יוצרת עבור כל לקוחותיה פעילויות ייחודיות וחדשניות תוך התאמה למטרותיהן השיווקיות ותוך שימוש בכלים המתקדמים ביותר מבחינה טכנולוגית וקריאטיבית.

בתמונה מימין לשמאל: בעלי החברה- דורון טל- מנכ"ל חברת סאצ'י אינטראקטיב, אבי פרץ-מנכ"ל קבוצת ESG, וינון לנדנברג, מנכ"ל חברת האינטראקטיב אידיאולוג'יק.

קרדיט צלם: ישראל סאן

 

 

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.