כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
ארכיון

החיים היפים של ד"ר גב

26/03/2008

חברת ד"ר גב יוצאת במהלך אסטרטגי של מיתוג מחדש ופונה לקהל צעיר יותר. גם לוגו החברה המוכר מתחדש והופך "נינוח" יותר - כעת הוא מתאפיין בקווים ובצבעים רכים המציינים את שליטת החברה בתחום מוצרי הבריאות והלייף סטייל. במהלך המיתוג המחודש הושקע סכום של חצי מיליון דולר

חברת "ד"ר גב" הוותיקה לא מפחדת משינויים. בימים אלה יוצאת החברה במהלך אסטרטגי של מיתוג מחדש ורענון הלוגו, תוך שימת דגש על תחום הלייף סטייל ופנייה לקהל צעיר יותר. מהלך המיתוג המחודש של "ד"ר גב" נעשה בהשקעה של חצי מיליון דולר, במטרה לרענן את הקו הגרפי של החברה ולבסס את שליטתה בתחום מוצרי הבריאות, תוך דגש על  פתרונות הלייף סטייל שהיא מציעה.

במהלך סדנת מיתוג שעברה החברה התקבלה החלטה אסטרטגית לשים דגש לא רק על תחום הבריאות, אלא גם על תחום הלייף סטייל במוצרי החברה, ולפנות לקהל צעיר יותר מבעבר.

אסטרטגיה זו נובעת מההבנה כי תחום מוצרי הבריאות וסגנון החיים בישראל הולך ומתפתח ויחד איתו גדל גם הביקוש למוצרים אלו. מתוך האסטרטגיה החדשה נגזר העיצוב המחודש של הלוגו: הדגש היה שמירה על הקו הקיים, תוך חידושו ורענונו, כיאה לחברה מתחדשת.

הדמות המוכרת של "ד"ר גב" עוצבה מחדש בקווים עדכניים המתאימים לתקופה, וכעת היא צעירה  ו"נינוחה" יותר, כמו הקו הגרפי של החברה כולה.

תהליך המיתוג יחלוש על נראות הרשת כולה, החל משילוט חנויות הרשת שיוחלף, דרך עיצוב הסניפים בעיצוב צעיר ומודרני ועד למוצרי ה- BTL של החברה.

"כאחת החברות הותיקות בשוק היה חשוב לנו לשמור על קו צעיר ומעודכן," מסביר מנכ"ל "ד"ר גב", יוסי אלבוחר.

"החלטנו לעבור סדנת מיתוג מחדש על מנת להעביר את היותנו מובילים בתחום מוצרי הבריאות והלייף סטייל גם בלוגו ובצבעים המאפיינים את 'ד"ר גב'. מבחינת צבעוניות הלוגו הוחלט לוותר על הצבע האדום, הלקוח מעולם הקמעונאות, ולהחליפו בצבעים לבן וירוק, המשדרים רכות, חיבור לטבע וללייף סטייל. גם הצבע הכחול שודרג לכחול עמוק יותר, המשדר את יציבותה של "ד"ר גב" כחברה ותיקה ומצטיינת בתחומה."

***
חברת "ד"ר גב" נוסדה בשנת 1984, והיא כיום החברה הגדולה והותיקה בישראל למוצרי בריאות, נוחות ואיכות חיים. החברה עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים לשיפור איכות החיים ומתמחה במוצרים לשיפור השינה והישיבה וכן במוצרי לייף סטייל כגון מכשירי עיסוי, מוצרי טיפוח ויופי ומתנות.

לד"ר גב רשת של 14 חנויות בפריסה ארצית, מחיפה בצפון ועד באר שבע בדרום. בחנויות ניתן לרכוש את מוצרינו ולקבל ייעוץ מקצועי והכוונה בנושאי שיפור היציבה, הישיבה ואיכות השינה. פתרונות ישיבה מול מחשב, מניעה והקלה על כאבי גב ושיפור איכות החיים.


 

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.