כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
ארכיון

ענני תקשורת מדווחת על רווח נקי של 7.1 מיליון וחלוקת דיבידנד נוסף

27/03/2008

ענני תקשורת מדווחת על תוצאותיה הכספיות לשנת 2007:רווח נקי של 7.1 מיליון ש"ח המהווה גידול של 14% ביחס לשנה קודמת. החברה מחלקת דיבידנד נוסף בסך 2 מליון ש"ח

מנכ"ל ענני תקשורת, אודי מירון: "אנו ממשיכים להיצמד למנועי הצמיחה השלנו: ערוצי ה-PAY, הניו מדיה וכן בהתרחבות הפעילות בחו"ל".

דגשים נוספים מהדוחות הכספיים לשנת 2007:

• החברה תחלק דיבידנד בסך 2 מיליון ₪ בנוסף ל - 2 מיליון ₪ שחילקה במהלך השנה – סה"כ דיבידנד שנתי בסך של 4 מיליון ₪

• תזרים חזק: החברה מציגה תזרים שוטף חיובי של 7.9 מיליון ₪

התפתחויות במהלך השנה:

• העלאת ערוץ האוכל בחברת HOT

• מו"מ להקמת ערוץ ילדים ברומניה עבור 700,000 דולר

• מו"מ לרכישת חברת התרגום "סאט אינטראקטיב"

• השקת אתר MTV ישראל

• השקת ערוץ הטיולים בחברת yes

הכנסות
הכנסות הקבוצה בשנת 2007 והן בשנת 2006 הסתכמו בסך של 70.6 מיליון ₪.

בתחום הפקות התוכן חל קיטון בשיעור של 6%. בתחום הפקות הערוצים חל גידול של 5% עקב מספר השפעות מקזזות: גידול בהכנסות מערוץ הבריאות בשיעור של כ 7% מהכנסות המגזר, גידול בהכנסות מערוץ האוכל שעלה במהלך 2007, בשיעור של כ 2% מהכנסות המגזר, קיטון בהכנסות בעקבות מעבר ממודל התחשבנות גלובלי לחלוקת הכנסות, קיטון של 3% מהכנסות המגזר, קיטון מהכנסות בעקבות ירידה בשער החליפין של השקל מול הדולר בשיעור של כ 5% וגידול בהכנסות מניו מדיה בשיעור של 3%.

רווח גולמי
הרווח הגולמי בשנת 2007 הסתכם בכ- 21.4 מיליון ש"ח בהשוואה לרווח גולמי של כ- 19.5 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד. החברה העלתה את שיעור הרווח הגולמי ל - 30% מההכנסות לעומת 28% מההכנסות בתקופה המקבילה אשתקד.

העלייה ברווח הגולמי ובשיעורו מיוחסת לעליית שיעורו במגזר הערוצים (עליה של כ 3%) הנובעת משיפור בתוצאות ערוץ הבריאות ביחס לתקופה המקבילה אשתקד בה הושק הערוץ. כמו כן השיפור ברווח הגולמי נובע מביצוע הפקות בשיעורי רווח גבוהים מהממוצע.

רווח תפעולי
הרווח התפעולי בשנת 2007 הסתכם בסך של 10.6 מיליון ₪, המהווה גידול של 31% לעומת סך של כ- 8.1 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח התפעולי צמח ל-  15% בשנת 2007 בהשוואה לשיעור רווח תפעולי של 11% בשנת 2006.

רווח נקי
הרווח הנקי בשנת 2007 הסתכם לכ 7.1 מיליון ₪  המהווה גידול של 14% בהשוואה לכ- 6.2 מיליון ₪  בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של 14%.  שיעור הרווח הנקי עלה ל 10% בשנת 2007 לעומת שיעור רווח נקי של 9% בתקופה המקבילה אשתקד.

מנכ"ל ענני תקשורת, אודי מירון, אמר היום כי: "ענני תקשורת ממשיכה באסטרטגיה לפיה היא משקיעה במנועי הצמיחה: ערוצי ה-PAY, הניו מדיה והתרחבות הפעילות בחו"ל". מר מירון הוסיף: "ביצענו התקדמות מרשימה במהלך שנת 2007 תוך שיפור הרווחיות, בכוונתנו להמשיך בכך גם בשנת 2008".

 

דו"ח כספי  דו"ח כספי
דו"ח דירקטוריון  דו"ח דירקטוריון
הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.