כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
ארכיון

תקציב יחסי הציבור של CrazyShop ל"אפדייט תקשורת שיווקית"

27/03/2008

לאחר הצלחת קמפיין היח"צ הנוגע למכירת הקרקעות על הירח, החליט אתר CrazyShop להעביר את כל תקציב היח"צ שלו למשרד יחסי הציבור "אפדייט תקשורת שיווקית" בראשות תום וגנר.

לאחר הצלחתו הפנומנלית של קמפיין יחסי הציבור המלווה את מכירת הקרקעות על הירח, החליט אתר CrazyShop בבעלות חגי נווה ודניאל ירון להעביר למשרד יחסי הציבור "אפדייט תקשורת שיווקית", בבעלות יועץ התקשורת תום וגנר, את תקציב אתר CrazyShop – החנות למתנות מקוריות באינטרנט.
 
"קמפיין ה"קרקעות על הירח" הוא הקמפיין המסחרי בו אני הכי גאה, קמפיין אפקטיבי ביותר שבמשך שנה העלה את מכירות המוצר באלפי אחוזים, ללא השקעה בפירסום. מהיכרותי עם שאר המתנות המקוריות והחוויתיות שמציע אתר CrazyShop אני מאמין שהעבודה איתם תספק למערכות המון כתבות צבע ייחודיות." אומר תום וגנר, מנכ"ל אפדייט תקשורת שיווקית. 

"אפדייט תקשורת שיווקית" הינו משרד יחסי הציבור של תום וגנר. המשרד הוקם ב-2007 והוא מלווה כיום לקוחות מסחריים כמו קבוצת הרכב קל אוטו, המיזם "טנגו" מבית כלל ביטוח, וירג'ין גלאקטיק המשווקת טיסות מסחריות לחלל, משרדי עורכי דין, ולקוחות ציבוריים כמו "הוויה – המרכז לטקסי חיים חילוניים", פוליטיקאים ומועמדים בבחירות לרשויות המקומיות.

"אפדייט תקשורת שיווקית" מתמחה בתחומי יחסי ציבור, ניהול מאבקים ומשברים ושיווק אינטרנטי חכם.

תום וגנר, מנכ"ל אפדייט תקשורת שיווקית שימש בעבר כיועץ התקשורת של עמיר פרץ, כדובר מטה הבחירות של אהוד ברק ובשורה נוספת של תפקידים בכירים בתחום יחסי הציבור. 

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.