כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
ארכיון

סקר "גאלופ" קובע כי 86% מהצרכנים מושפעים במהלך הקניה מהמוסיקה שמושמעת בנקודת המכירה

31/03/2008

סקר "גאלופ" שבוצע עבור אקו"ם, שמטרתו לבדוק את השפעת המוסיקה על מידת הצלחתם של עסקים במגזרים שונים, מגלה כי 86 אחוז מהלקוחות מדווחים כי "המוסיקה היא גורם משפיע בהחלטת הקניה". אקו"ם הוא אחד הארגונים השומרים על זכויות יוצרים ומבצעים ודואגים לגביית התמלוגים בעבור השימוש ביצירות וחלוקתם ליוצרים ובעלי הזכויות האחרים.

אחת ממסקנות הסקר היא שמוסיקה היא מרכיב חשוב בהבטחת נוחות הלקוח בסביבה הקמעונאית והיא משפיעה באופן ישיר על רמת הצריכה שלו. עוד עולה מהסקר, כי המוסיקה, האוכל והשתיה והעיצוב הם הגורמים המשפיעים ביותר על הלקוח בבחירת מקומות הבילוי, כאשר המוסיקה משפיעה באופן ישיר על משך שהות הלקוחות והוצאתם הכספית במקום הבילוי.

"עובדת כוחה של המוסיקה, והשפעתה על השורה התחתונה, הוא משהו שאנו חווים כל יום עם אלפי הלקוחות שלנו. הסקר של גאלופ מצטרף למחקרים רבים שפורסמו בשנים האחרונות ומוכיחים מעל לכל ספק שבעיני לקוחות יש הבדל תהומי בין עסק שבו יש מוסיקה לעסק שבו היא אינה קיימת", אומר אביחי מיכאלי, מנהל פעילות ישראל בחברת YCD,  המספקת פתרונות שיווק דיגיטאלי ומיצוב אווירה לעסקים באמצעות אודיו ווידאו.

"לדוגמא - נדיר למצוא כיום מסעדה שלא מנגנת מוסיקה, שלא לדבר על כך שעובדתית כאשר לקוח נכנס לבר שהמוסיקה בו פסקה למספר דקות הוא בטוח שהמקום סגור, מסתובב ויוצא. כיום ההכרה בכוחה של המוסיקה הפכה נחלת מרבית התחום הקמעונאי".

YCD הטמיעה בשנה החולפת פתרונות תכנים דיגיטליים משולבי אודיו ווידאו ופתרונות בניית מערכי שיווק ומיתוג בנקודות מכירה במגוון נקודות מכירה בבנק דיסקונט, רשת ארומה, רשת חנויות הנוחות Yellow, רשת AM-PM, מנגו, נו ניים, רשת מקדונלדס, רשת המסעדות Black Bar 'n' Burger רשת Cartier העולמית ועוד.

"מערכות האודיו וידאו שפיתחה YCD מאפשרות לעסקים להניע מכירות עם תוצאות הניתנות למדידה - וזהו בדיוק הפידבק לו אנו זוכים ביום יום מהלקוחות", אומר מיכאלי.

אודות חברת YCD

חברת YCD היא מהחברות המובילות בעולם למתן פתרונות משולבים של ניהול תוכן דיגיטאלי ובניית מערכי שיווק ומיתוג בנקודות מכירה, באמצעות מערכת תוכנה פרי פיתוחה.

המערכת מאפשרת לשלב ולנהל מאות ערוצי אודיו ווידאו מותאמים אישית באמצעות ממשק אינטרנט מרכזי, על פני אלפי אתרים בו זמנית.

החברה הוקמה ב-1999 ע"י נועם לבבי ודני זאבי. באמצעות פתרונות תוכנה ומדיה מתקדמים ובאמצעות תוכן דיגיטאלי ברישיון, החברה מציעה שירותים נרחבים ללקוחותיה השואפים לנהל מערכי שיווק ממוקדים ולקבל תשואה מדידה מנקודות מכירה, תוך העשרה של חוויית הלקוח.

החברה פועלת בישראל, באירופה, ארה"ב ואוסטרליה ועם לקוחותיה נמנים כ-2,000 בתי עסק.  www.ycd.net

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.