קבוצת ח.ג.י.י, אשר מציינת שלושים שנה לפעילותה בתחום שיווק מוצרים לענף הבניה, משיקה לוגו חדש. ההשקה הרשמית של הלוגו, תתבצע במסגרת תערוכת בילדינג 2008.
קבוצת ח.ג.י.י היא הקבוצה הגדולה היחידה בישראל המשרתת את ענף הבניה בכל מימדיו: מערכות להובלת מים, חומרי בנין, וחומרי גמר.
לקבוצה שלוש חטיבות מקצועיות: חטיבת המערכות המשווקת מוצרים בתחום האינסטלציה התשתיות וכיבוי אש, חטיבת הבניין המשווקת מוצרי שלד, חומרי בנין מתקדמים, כלי עבודה ומוצרי גמר, והחטיבה הקמעונאית – המפעילה את הרשתות 'סופר קרמיק' ו-'ויה ארקדיה' ומשווקת באמצעותם מוצרי עיצוב לבית: קרמיקה, פורצלן, שיש, כלים סניטריים וברזים.
לדברי שלי ליבוביץ - קלאורה ממשרד הפרסום RSL, המאמץ המרכזי ביצירת הלוגו היה חיפוש צורה בסיסית זכירה המייצגת את מאפייני הקבוצה:" נשארנו עם האות H המבטאת עוצמה, יציבות ואמירה אדריכלית. שלושת הקווים שמרכיבים את האות H מייצגים את שלושת החטיבות של קבוצת ח.ג.י.י: חטיבת המערכות, חטיבת הבניין והחטיבה הקמעונאית. העמודים מסמלים מבנה יציב ואיתן, האלכסון החוצה אותם מוסיף תנופה וכך גם העיגול הדינאמי והמרחף שבצד. בנוסף, השתמשנו בצבעי אדום וירוק בסיסיים ועוצמתיים לביטוי ערכי המותג. "
לדברי אריק קרמרמן, מנכ"ל קבוצתי ח.ג.י.י: "קבוצת ח.ג.י.י מאגדת מספר חטיבות, אשר עושות יד אחת על-מנת לספק ללקוח את כל צרכי הבנייה במקום אחד ותחת קורת גג אחת. הוחלט על החלפת הלוגו כדי להדגיש לקהל לקוחותינו, את תכונותיה הייחודיות של הקבוצה. קבוצת ח.ג.י.י איננה רק מקום בו קונים מוצרים באיכות טובה ומקבלים ייעוץ מקצועי, אלא גם מקום בו תמצא שותפים עסקיים נאמנים לאורך כל תהליך הבנייה".
קבוצת ח.ג.י.י מתמחה בשיווק מוצרי בניה ובהם מוצרי יסוד ושלד, אינסטלציה, כיבוי אש, תשתיות, חומרי גמר ופתרונות הנדסיים לבנין. בח.ג.י.י מלווים פרויקטים בענף הבניה משלב התכנון ועד היישום. לחגיי רשת ענפה של סניפים, ומערך לוגיסטי מפותח והיא מספקת את מוצריה לכל מקום בארץ מקרית שמונה ועד אילת. ח.ג.י.י קיימת משנת 1978 ובין לקוחותיה נמנים חברות בניה וקבלנים, חברות ביצוע בתחומי הובלת המים, עיריות, משרדי ממשלה ומערכת הביטחון, אדריכלים ולקוחות פרטיים.