כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
ארכיון

Dell ישראל מעלה קמפיין משולב לשוק ה-SMB ולשוק הביתי

3/04/2008

הקמפיין בהשקעה של כ-700,000 ₪

חברת Dell ישראל, מעלה קמפיין משולב לשוק ה- SMB (עסקים קטנים ובינוניים) ולשוק הביתי, לקידום סדרת המחשבים הצבעונית מדגם Inspiron וסדרת ה-XPS למשתמשים פרטיים. עוד יוצג במסגרת הקמפיין שרת חדש מסדרת PowerEdge המיועד למגזר בתי העסק הקטנים והבינוניים.

הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע יער ויעלה באמצעות שילוט חוצות ושילוט אוטובוסים, כחסויות לתכניות טלוויזיה ובמודעות בעיתונות בהשקעה כוללת של כ-700,000 ₪.

לדברי שלומי קוארטלר, מנהל השיווק של Dell בישראל: "Dell ממשיכה לקדם בישראל את המוצרים למגזר הפרטי ולמגזר העסקים הקטנים הבינוניים. זאת כתוצאה משינוי באסטרטגיית השיווק העולמית שלנו, במסגרתו אנו פועלים ליצירת מוצרים מותאמים אישית למגזרי השוק השונים בהם אנחנו מתמקדים. הקמפיין הנוכחי הינו גל שני של הקמפיין השיווקי הגלובלי של החברה בעולם, המיועד לצרכנים – "Yours is Here". הקמפיין הצבעוני ושובה העין מבטיח ללקוחות כי Dell מספקת מכשירים מותאמים אישית המאפשרים ליהנות מחוויה דיגיטאלית איכותית, בכל מקום בעולם".


 

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.