כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
ארכיון

חברת סנסקום מכריזה על הרחבת פעילות הייעוץ בתחום ה- CRM לארגונים

7/04/2008

חברת סנסקום, העוסקת בייעוץ וניהול פרויקטים, ומתמחה במתן פתרונות וליווי תהליכים בתחומי התקשורת ומוקדי קשרי הלקוחות, מרחיבה את פעילות הייעוץ בתחום ה- CRM ומציעה ללקוחותיה מתודולוגיה סדורה להטמעת אסטרטגיית CRM.

מתודולוגית סנסקום בהטמעת אסטרטגיית CRM כוללת את השלבים החיוניים הבאים: גיבוש אסטרטגיה ארגונית ומדיניות שירות,כתיבת מסמכי דרישות לספקים (RFP), גיבוש תרבות ארגונית שעיקרה מכוונות לקוח, בחירת פלטפורמה המותאמת ליעדי וצרכי הארגון,בניית תהליכי שירות והגדרת תהליכים עסקיים והטמעתם בגוף המערכת.

לחברת סנסקום ניסיון מוצלח בהטמעת אסטרטגיית CRM בארגונים, הודות לראייה הוליסטית מקיפה. מומחי החברה מלווים ומייעצים בפרויקטי הטמעת CRM, מתוך הבנה כי פרויקט CRM הינו מהלך ארגוני אסטרטגי הנתמך בתהליכים, תרבות ארגונית וטכנולוגיות מידע.

דפנה כהן, מובילת פעילות CRM בסנסקום: " אנו מאמינים, כי יישום מוצלח של פתרון CRM צריך לפעול כחלק מאסטרטגיה ארגונית, שמטרתה לשפר את ניהול הקשר עם הלקוח ולקבל תמונת לקוח מלאה. לרוב, מדובר בפרויקט חוצה ארגון הדורש מחויבות ומעורבות פעילה של דרג ההנהלה הבכיר. מנגד, אנו נוכחים לא פעם לגלות, שארגונים משקיעים את מירב המחשבה והמשאבים בפלטפורמה ובעושר הפונקציונאלי שלה ולא משכילים להנחיל תרבות ארגונית, שעיקרה מכוונות לקוח ושירות. לסנסקום ניסיון בעבודה מול ארגונים גדולים ובהובלת פרויקטי אינטגרציה מורכבים חוצי ארגון מחד ובייעוץ והטמעת מערכות  CRM מאידך. פעילות מגוונת זו מאפשרת לנו לספק ללקוח שירות מקצועי, חדשני וראייה רב תחומית רחבה."


אודות סנסקום

סנסקום הנה חברת ייעוץ וניהול פרויקטים, המתמחה במתן פתרונות וליווי תהליכים בתחומי התקשורת ומוקדי קשרי לקוחות.

החברה הוקמה בשנת 1997 ומונה למעלה מ- 50 עובדים. צוות סנסקום הינו בינתחומי וכולל מומחים בעלי ידע תיאורטי וניסיון פרקטי בתחומים כגון: תעשיה וניהול - ארגון ותהליכים, אנשי שירות, יועצים ארגוניים, תקשורת, מערכות מידע, תשתיות - סביבת עבודה פיזית ועוד.

יועצי החברה משלבים ידע עדכני, חדשנות וראייה מערכתית יחד עם תפיסת שירות ממוקדת לקוח.

על לקוחותיה של החברה נמנים ארגונים מהגדולים והחשובים במשק הישראלי על מגזריו.

ייחודה של סנסקום בראיה המקיפה, של אינטגרציה ואיזון נכון בין השקעה בטכנולוגיה לבין השקעה במרכיבים האסטרטגיים, ארגוניים/תפעוליים והאנושיים, את סוד ההצלחה.

החברה ערוכה לספק פתרון מושלם ללקוח, משלב גיבוש תפיסה עסקית ואסטרטגית למערכות תקשורת ומוקדי קשרי לקוחות, בניית מודלים כלכליים לבחינת כדאיות השקעה במערכות תומכות, הבניית הפתרון המתאים ובחירתו בהתאם לצרכי הארגון, יישום ומימוש הפתרון – עד להטמעתו המלאה.

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.