כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
ארכיון

מייקל דל, אמש במסיבת עיתונאים בישראל: "עידן הקישוריות וצמיחה כלכלית מהירה צופנים הזדמנויות מבטיחות ל-Dell"

9/04/2008

•  בביקור רשמי ראשון בישראל לרגל חגיגות העשור של Dell בארץ

• "העידן המרגש והמבטיח ביותר לטכנולוגיה העולמית"

• "העתיד מצריך פישוט טכנולוגיית המידע, רגישות מוגברת לסביבה והקשבה"

מייקל דל, יושב ראש ומנכ"ל יצרנית המחשבים Dell, אמר אמש לעיתונאים בביקורו הרשמי הראשון בישראל: "העולם ער כיום לתקופה הטכנולוגית המרגשת והמבטיחה ביותר מאי פעם: 'עידן הקישוריות', Connected Era. עידן בו המיליארד השני של בני אדם מתחברים לרשת, בו רבות ממדינות העולם המתפתחות עומדות לחוות לראשונה חוויה טכנולוגית שונה, ובו האינטרנט מאפשר מיליארדי אינטראקציות חדשות בין בני אדם באופנים שלא הכרנו בעבר. עידן זה הוא, ללא ספק, בעל ההשפעה הגדולה ביותר על עיצוב עולמנו."

מר דל אמר שעידן הקישוריות מחולל מהפכה באופן השימוש בטכנולוגיה למטרות תקשורת ובניית קהילות מקוונות, אך יוצר גם צורך דחוף בתשתיות מחשוב פשוטות יותר ומתמודד עם שאלות לגבי האופן שבו הביקוש הגובר לתקשורת ישפיע על עולמנו.

דל ביקר בישראל לרגל יום השנה העשירי לפעילותה של החברה בישראל. התלוו אליו מר דייב מרמונטי, נשיא Dell אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, מר פים דייל, סמנכ"ל ומנכ"ל המדינות המתפתחות של Dell באירופה, המזרח התיכון ואפריקה, מנכ"ל המדינות המתפתחות המרכזיות באירופה, המזרח התיכון ואפריקה, וכן משלחת של מנהלים בכירים אחרים של החברה.

את נציגי Dell העולמית מארח הצוות המקומי של Dell ישראל בראשות מר רענן ביבר, מנכ"ל Dell ישראל.

בדבריו מנה מר דל את ארבעת הגורמים העיקריים המניעים את עידן הקישוריות:

פישוט טכנולוגיית המידע

מר דל אמר: "למרות שטכנולוגיית המידע הפכה את חיינו ליעילים ופשוטים בשלב כלשהו לאורך הדרך, היעילות הפכה למורכבת. עבור עסקים, ממשלות וצרכנים רבים, הטכנולוגיה יקרה מדי, מסובכת מדי וצורכת יותר מדי משאבים. Dell הציבה לעצמה יעד לפשט את טכנולוגיית המידע עבור הלקוחות."

להגיע למיליארד המשתמשים הבאים

יותר ממיליארד בני אדם מחוברים כיום לרשת, ומיליארד בני אדם נוספים צפויים להצטרף עד 2011. כדי להגיע למשתמשים החדשים הללו יש צורך בהתאמת המוצרים לצורכיהם ובתשומת לב לאופן שבו הם מעדיפים ללמוד ולרכוש את מערכות המחשבים. "בישראל, למשל, אנו משלבים בין היתרונות של מודל המכירה הישירה שלנו לבין הפצה באמצעות שותפים כדי לכונן קשרים קרובים והדוקים יותר עם הצרכנים ולהבין טוב יותר את דרישותיהם," אמר מר דל. "בנוסף, אנו ממשיכים להשקיע בלוגיסטיקה ובשירותים המקומיים כדי להבטיח שירות מהיר ללקוחות."

הטכנולוגיה הביאה להנמכת המחסומים להקמת עסקים קטנים, ויותר מאי פעם, מאפשרת ליזמים בישראל ובכלכלות אחרות הצומחות במהירות להתחרות בהצלחה בעסקים מכל הגדלים ובכל רחבי העולם.

הקשבה

מר דל אמר שעידן הקישוריות הגדיר לצמיתות את משמעות ההקשבה ללקוחות. "בעבר, האזנה התמצתה בעריכת סקר בקרב הלקוחות. כיום, משמעותה אינטראקציה ישירה עם הלקוחות ועם מבקרים בעלי עמדות שונות וניצול הקשרים הללו ליצירת עסק חכם יותר. הקשבה לרעיונות של הלקוחות ומימוש הרעיונות הללו היא כמו להחזיק מעבדת מו"פ בעלת קוד פתוח. זוהי סביבה מרגשת ביותר, הן עבור Dell והן עבור לקוחותיה."

מאז פברואר 2007 נוהגת Dell לבקש מלקוחותיה רעיונות לשיפור מוצריה ושירותיה באמצעות IdeaStorm.com, אתר אינטרנט שהניב עד היום יותר מ-8,900 רעיונות ו-45 רעיונות שהוכנסו לשימוש (Ideas in Action).

סביבה ירוקה ויצירה מחדש

מייקל דל התחייב ביום הסביבה העולמי ב-2007 לשותפות עם הלקוחות ביצירת חברת הטכנולוגיה הירוקה ביותר בעולם. "בעשרים השנים האחרונות היינו עדים למחשבים הנעשים מהירים, חזקים וזוללי אנרגיה יותר מתמיד. התעשייה שלנו צריכה לתכנן ולבנות מכשירים שישלבו את שתי התכונות הראשונות תוך צמצום התכונה השלישית. זה בדיוק מה שאנו עושים ב- Dell."

מר דל הציג את הרעיון שכולנו יכולים להיות חלק מ"דור היצירה מחדש (ReGeneration) – היינו, קהילה גלובלית של בני אדם בכל גיל ומכל רקע החולקים ביניהם את הדאגה לסביבה. "לא מדובר רק בדאגה לסביבה נוחה ונעימה – מבלי להמעיט בחשיבותה של סביבה כזו," אמר מר דל. "לקוחותינו רוצים להזדהות עם מחויבותנו לנושאים החשובים להם ובמיוחד לנושאים הקשורים ישירות למוצרינו."

כדי להצטרף ל- Dell ולאלפי החברות והצרכנים האחרים הפועלים להצלת כדור הארץ, בקרו ב- www.ReGeneration.org

אודות Dell

Dell מקשיבה ללקוחותיה ומספקת להם טכנולוגיות ושירותים חדשניים, אמינים ובעלי ערך. מודל המכירה הישירה של החברה הפך את Dell לחברה בינלאומית מובילה של מערכות ושירותים המדורגת כיום במקום ה-34 ברשימת ה-500 של Fortune.

למידע נוסף, בקרו ב- www.dell.co.il.

 

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.