כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
ארכיון

החל עידן ה- CRM 4.0:סקיוגייט נבחרה להטמיע מערכת CRM4.0 חכמה במוקד המצוקה של יד שרה

15/04/2008

היקף הפרויקט מוערך בכרבע מיליון שקל

סקיוגייט תשדרג את המוקד הקיים בארגון יד שרה, ותטמיע מערכת מבוססת MS-CRM 4.0 מבית מיקרוסופט לניהול קריאות המצוקה. המערכת החדשה תקפיץ מסך עם פרטי מידע חיוניים על המנוי, ותאפשר חיסכון זמן קריטי בהגשת העזרה המתאימה לו.

חברת סקיוגייט, המתמחה בפיתוח ואינטגרציה של מערכות תוכנה המבוססות על מוצרי מיקרוסופט, נבחרה להוביל פרויקט הטמעה בארגון יד שרה  של מערכת חכמה לניהול מוקד מצוקה, חברת בינת תקשורת מחשבים תטמיע את מרכזיית המוקד.

המוקד, אשר פועל באינטנסיביות במשך כל ימות השנה, כולל בשבתות ובימי חג ומועד, נותן מענה 24 שעות ביממה לקריאת מצוקה של מנויי יד שרה; שירות הניתן בהתנדבות על ידי הארגון.
אחת הבעיות המרכזיות בהפעלות מוקדי מצוקה היא בעיית הזמן, שכן מדובר בגורם משמעותי וקריטי העלול לפעמים ליצור את ההבדל בין חיים למוות. השאיפה היא כי ברגע שמנוי המוקד ילחץ על לחצן המצוקה, יעבור זמן קצר ככל האפשר עד לבוא העזרה הנדרשת.

לשם כך תטמיע סקיוגייט ביד שרה מערכת מתקדמת המבוססת  MS-CRM 4.מבית מיקרוסופט, שתקפיץ מסך עם פרטי המנוי בעת קריאת המצוקה, ותאפשר פניית הנציג בשפה הרלוונטית למנוי.
הדבר יחסוך מהמנויים את הצורך לחזור על מידע הקיים במערכת, שעלול לגרום לבזבוז זמן יקר, ובכך  יקוצר זמן התגובה בהגשת העזרה לנזקקים.  פרטי המידע שיועלו על-ידי המערכת  יכללו בין היתר היסטוריה רפואית וסוג העזרה לה זקוק המנוי, ובכך יזכו המנויים לטיפול מהיר יותר מרגע הפעלת לחצן המצוקה ועד לקבלת העזרה הנדרשת.

מערכת ה-MS-CRM 4.0  תנהל את שלל התהליכים המרכזיים במוקד, ביניהם: ניהול קריאות המצוקה,  ניתוב המידע החיוני על מנויי המוקד, אספקת מידע מרוכז על נותני שירותים חיצוניים (שירותי רופאים), ניהול מלאי הציוד של המוקד ומנוייו ועוד.

לדברי ירון הראל, מנכ"ל סקיוגייט: "גרסת MS-CRM 4.0  אפשרה לפרויקט מוקד המצוקה לצאת לדרך, בעיקר בזכות התמיכה ברישוי לפי עמדה ולא לפי משתמש, כפי שהיה נהוג בגרסאות קודמות. כך, מספר מוקדנים יכולים לפעול באותה עמדה ובאותו זמן בצורה האופטימלית ביותר. למרות רמת המורכבות הגבוהה של הפרויקט שמתחיל ממש בימים אלה, הוא עתיד להסתיים במהלך הרבעון השלישי בזמן שיא. זאת בזכות הידע, האנשים ורמות הביצוע הגבוהות המרכיבים את החברה", אומר הראל.

אודות סקיוגייט 

חברת סקיוגייט הינה שותף רשום של מיקרוסופט, ולה ידע וניסיון רבים במוצרי מיקרוסופט הכוללים בין היתר: Microsoft Office Server 2007; Microsoft Live Communication Server  Microsoft CRM ועוד.

סביבת הפיתוח של סקיוגייט הנה  Microsoft .NE והיא יישמה בהצלחה את הפיכתו של שרת Moss2007 לפורטל  ארגוני, המשמש כיום כשער ארגוני אחיד ונגיש של כלל המידע והתהליכים הקיימים בארגונים השונים.

לסקיוגייט  ניסיון רב גם בבניית יישומים מתקדמים הכוללים בין היתר: הפעלת שלל יישומי ה- Office מתוך הפורטל הארגוני, שימוש בתבניותWord  לשם פרסום אחיד של המסמכים בשרת ה- Moss 2007, פיתוח רכיבי Web  (Web Parts) לקישור מערכות Legacy  ועוד. 

סקיוגייט  מספקת כיום גם שירותי מיקור חוץ מלא לפיתוח ותחזוקת אפליקציות  המבוססות סביבת Microsoft .NET לחברות המובילות במשק הישראלי' וביניהן: בנק פועלים, בנק דיסקונט, פרטנר , WallaShops ,  CBE,   IFT  ,מיקרוסופט ישראל, איגוד ערים אשדוד, ועוד  חברות רבות נוספות.

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.