כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
ארכיון

בציון 30 שנה להודעת דואר הזבל הראשונה בעולם יוצאת Sophos במאבק נגד תופעת ה-Spam

20/05/2008

החברה, המיוצגת בישראל ע"י TrekIT מקבוצת Yana,מגייסת למאבק זה משתמשים מכל העולם באמצעים שונים כמו רשת ה- YouTube וה-Facebook

החברה יצרה קטע וידיאו המתפרסם ב-YouTube ובו צופים יכולים להביע תמיכתם במאבק זה נגד רכישת מוצרים המפורסמים באמצעות spam והפצת ה-spam בעולם. בנוסף, יצרה החברה קבוצה ב-Facebook המבוססת על אותו רעיון של עידוד גולשים שלא להגיב לדואר זבל. 

הודעת ה- spam הראשונה בעולם נשלחה ע"י גארי ת'וארק, נציג שיווק ומכירות של חברת DEC, לכל 393 המשתמשים של ARPANET, מה שלימים הפך לאינטרנט כפי שאנו מכירים אותו היום. במהלך 30 השנים הללו, התפתח נושא דואר הזבל מתופעה מינורית לבעיה רחבה וגורפת שיש לה השלכות על זמן ועל מקום האחסון במחשב המשתמש.

מיליוני הודעות spam נשלחות ממחשבים שונים מדי יום. לפי Sophos, התשובה הפשוטה לעצירתם של מפיצי דואר הזבל היא בכך שאנשים יפסיקו להגיב ל-spam. כלומר, אם משתמשים יפסיקו לרכוש מוצרים המופצים דרך spam או לקחת חלק בנושאים שונים המופצים בדרך זו, היקפי ה-spam יצטמצמו במהירות. מפיצי ה-spam לא ירוויחו יותר כסף מפעילותם ועסקיהם ייפסקו.

בהתבסס על ההנחה כי spam מושך אנשים להיכנס לאתרים שונים, ערכה לאחרונה חברת Sophos, סקר שבו הודו 11% מהנשאלים כי בשלב כל שהוא רכשו מוצר דרך תפוצה של spam. נמצא כי קיימת עלייה חדה וקבועה בשיעור זה. בפברואר 2007 למשל, נמצא כי שיעור זה עמד על 5%. http://www.sophos.com/pressoffice/news/articles/2007/12/spam-buyers.html

לרגל 30 שנה להודעת ה-spam הראשונה בעולם, SophosLabs הכריזה על מלחמה ב-spammers ופרסמה "צעדים פשוטים להפחתת הסיכון שבקבלת spam", שבמידה ומשתמשים יצייתו להם, ניתן יהיה להפחית משמעותית את כמויות דואר הזבל החודרות אל רשת התקשורת הארגונית.

"Sophos, באופן הרציני והנחוש ביותר, יוצאת בקריאה בדרכים שונות לכל הגולשים באשר הם ומבקשת לקחת חלק במאבק זה" מוסר יניב ברזילי, מנכ"ל TrekIT מקבוצת יאנה, המייצגת את Sophos בישראל. "החברה העוסקת מזה שנים במלחמה נגד מפגעי אבטחה שונים, תולעים, וירוסים וכדומה, מאמינה כי שיתוף פעולה בין משתמשים בכל העולם, הוא שיביא את השינוי המשמעותי, יצמצם את ממדיה של התופעה וינטרל את ההשלכות ההרסניות שלה, כך שבניגוד להיום, לא נוכל לציין את שנת ה-40 או ה-50 להודעת הזבל הראשונה בעולם".

אודות TrekIT

TrekIT, מקבוצת YANA, הינה חברת הפצה העוסקת בשלושה תחומי עיקריים: פתרונות אבטחת מידע, תקשורת וסיסטם. TrekIT היא תוצר של מיזוג החברות אקקססקום, טרקדטה וסמארט. החברה מייצגת את המותגים המובילים בתחומים בהם היא עוסקת: Check Point, 5F, Fortinet, McAfee, PGP, נורטל, אלאדין, Lumension Security ועוד.

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.