מטריקס יצאה בתחילת החודש בקמפיין פרסומי חדש בטלוויזיה לגיוס עובדים תחת הסלוגן: 'מטריקס – הדרך שלך להצלחה'
מטריקס, חברת טכנולוגיות המידע המובילה בישראל, הודיעה כי היא ממשיכהבתנופת גיוס עובדים. בשבוע שעבר אף יצאה החברה בקמפיין טלוויזיוני, עם הסלוגן 'מטריקס – הדרך שלך להצלחה'. הקמפיין, שעלה לשידור ב- 27/4 בערוץ 2, ישודר במשך חודש ימים, בשעות הפריים-טיים, לפני שידור מהדורת החדשות.
יעל פדרקין מוצפי, סמנכ"ל משאבי אנוש בחברת מטריקס מסבירה כי "מטריקס נמצאת בתהליך צמיחה מואץ ןמחפשת עכשיו עובדים איכותיים בתחומים רבים. אם בשנת 2007 גוייסו למטריקס כ- 600 עובדים" היא מוסיפה, "ואנו מצפים כי השנה יגויסו למעלה מ- 800 עובדים חדשים".
"החלטנו לפעול בערוץ פרסום לא שגרתי, בענף שלנו, כמו הטלוויזיה, המאפשרת לנו להעצים את המותג שלנו" אומרת עוד פדרקין מוצפי, "מטריקס מוכיחה שוב כי היותה חברה גדולה המעסיקה אלפי עובדים ומורכבת מחטיבות רבות ושלל עיסוקים, לא מונעת ממנה לפעול בזריזות ולנצל הזדמנויות במשק – כמו מגמת הפיטורין בהיי-טק. במקביל למגמה זו מטריקס מעוניינת להציע פתרונות יצירתיים ללקוחותיה בהיי-טק כמו למשל פיתוח במודל offshore ייחודי המביא להתיעלות, מחד ולגיוס עובדים איכותיים שמשתחרים לשוק, מאידך”.
אודות מטריקס
מטריקס, המעסיקה כ- 3,500 מקצועני IT הינה חברת טכנולוגית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, פתרונות ומוצרי תוכנה, שירותי תשתית, שירותי ייעוץ, הסכמי מיקור חוץ, הדרכה והטמעה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, פתרונות חומרה מובילים ותשתיות IT. עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשייה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, בטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי.
מטריקס נסחרת בבורסה לנירות ערך בת"א במדד תל אביב 100. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת 2007 הגיע לכ- 1.3 מיליארד שקל והרווח הנקי הגיע ל- 79.5 מיליון שקל, גידול של 32% בהשוואה לשנת 2006. מניותיה של חברת מטריקס הגיעו לראש טבלת המניות הפופולריות ברשימת ת"א 100 בקרב הקרנות הגדולות במשק עם שיעור האחזקות הגבוה ביותר. מטריקס נסחרת גם במדד היוקרתי של 20 החברות הגדולות המחלקות דיבידנד - תל דיב 20.