ביום עיון שערכה האוניברסיטה הפתוחה בנושא "ידע פתוח לטובת הכלל" לרגל השקת מיזם "פאר" (ראשי תיבות של פתיחת אוצרות רוח), במסגרתו העלתה האוניברסיטה הפתוחה עשרות ספרים לרשת האינטרנט, אמר ד"ר יוסי ורדי כי במשך שלוש שנים ניסה לאתר מה גורם לחוויית משתמש כמו זו של ICQ.
"אחרי שקניתי וקראתי 200 ספרים וסיכמתי אותם במצגת של 400 שקפים, קבלו את חוק ורדי: כמות ההבנה של אדם כפול מספר השקפים במצגת הנה גודל קבוע. ככל שמבינים פחות בנושא, כך צריך יותר שקפים", אמר ורדי לצחוק הקהל.
בתמונה: ד"ר יוסי ורדי בהרצאתו באוניברסיטה הפתוחה
צילום: גדעון מרקוביץ'