כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
ארכיון

רשת חברתית – עיסקית ישראלית חדשה: "נספק לאנשי עסקים וקריירה כלים שימושיים, במקום החייזרים והקקטוסים של פייסבוק"

4/06/2008

Hook, הרשת החברתית / עיסקית החדשה באינטרנט- www.hook.co.il  -פותחת את שעריה לאנשי עסקים, אנשי מקצוע ועצמאים.

הרשת מציגה כלים חדשניים, אשר לדעת מייסדיה עשויים להפוך אותה יום אחד לחלק בלתי נפרד מחיי העבודה, כמו תוכנת האאוטלוק. "הרבה ישראלים הצטרפו לפייסבוק, בתקווה לפתח קשרים ולמצוא כלים שימושיים בחייהם המקצועיים, אבל התאכזבו לגלות שהם מקבלים בעיקר חידונים מטופשים ואפשרות לגדל קקטוס וירטואלי בפרופיל.

החלטנו להראות שרשת חברתית יכולה להיות כלי שימושי לאנשים מבוגרים, ושאפשר למצוא בה עבודה או לסגור בה עיסקאות,  ואנחנו גאים מאוד בכלים הייחודיים ש- hook מציע למשתמשיו" אומר אייל לוי, יו"ר חברת הסטארט אפ hook העומדת מאחורי המיזם.

פייסבוק כבר הפך להיות מותג, כמעט שם נרדף למונח רשתות חברתיות. עבור קהילת העסקים מהווה פייסבוק מקור לאכזבה – רוב התכנים בפייסבוק הם תכנים חברתיים נטו, ובד"כ ניסיון להשתמש בה ככלי עבודה יוצר תחושה של בזבוז זמן ללא תועלת. המיזם הישראלי החדש hook נראה כמו האנטי תזה המושלמת לפייסבוק, ומנסה ליצור מונח נפרד – רשת חברתית – עיסקית. 

במקום היישומים – app המוכרים מפייסבוק, המאפשרים לחברים לשלוח זה לזה משקאות וירטואלים, תמונות ומשחקים, מתמקדת Hook בעולם העסקים, ומאפשרת למשתמשיה להשתמש באופן אוטומטי בקשריהם למטרות שונות ומוגדרות – פירסום מודעת דרושים וחיפוש עבודה, הזדמנויות עיסקיות, פירסום עסק, מוצר או אירוע, פורומים ובלוגים מקצועיים, ועוד.

ב- hook חברים כיום למעלה מ- 10,000  משתמשים, ביניהם דמויות מוכרות כמו איל ארד, מאזן גנאים, ח"כ לשעבר מוסי רז, ועוד. "המרחב שמעניק hook לגולשיו ייחודי בכך שהוא מאפשר לכל משתמש לבנות פרופיל עיסקי, המהווה מעין קורות חיים או תעודת זהות עיסקית, ולשלב בו המלצות מחברים. המרחב האינטרנטי של hook מקפיד מאוד על זיהוי מלא של הגולשים, בשם מלא, פרטים ותמונה, וכך נוצרת אוירה נעימה ועיסקית, בה אנשים מכירים זה את זה ומשתמשים בכלים השונים שהאתר מעניק כדי לעשות עסקים ולהתקדם בקריירה. בניגוד לפייסבוק, דף הבית של Hook הוא כללי ולא אישי, באופן שמבטיח שכלל הגולשים יוכלו לראות את התוכן שחבר מעלה, גם אם הוא איננו מקושר אליהם ברשת החברתית" מסביר אייל לוי, יו"ד Hook.

"רצינו לבטל את הצורך שמתעורר בכל פעם שאדם מחפש עבודה או עובד, או פותח עסק חדש למשל, להתקשר לכל החברים ולבקש מהם להתקשר לחברים שלהם ולספר גם להם. ב- Hook הפעולה הזאת מתבצעת באופן אוטומטי, כך שלא רק החברים שלך, אלא גם החברים שלהם, נחשפים למה שאתה מחפש או מציע. החזון שלנו הוא להחליף בסופו של דבר את הצורך בתוכנת ה- outlook, ולתת אלטרנטיבה הרבה יותר טובה לצרכי עולם העסקים והעבודה". מוסיף לוי.

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.