כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
ארכיון

סקר חדש בחסות EMC: ניהול תקשורת אישית שוטפת עם הלקוח מגביר נאמנותו לחברה

11/06/2008

חברות שמעניקות שירותים פיננסיים יכולות ליהנות מהזדמנות ייחודית להגביר את נאמנות הלקוחות באמצעות גיבוש של תוכניות מקיפות לניהול התקשורת עמם - עולה מסקר חדש שערכה חברת המחקר העצמאית Alite Group, אשר מתמקדת בסוגיות הקשורות לעסקים, טכנולוגיה ועמידה בתקנות, ובהשלכות שלהן על מגזר השירותים הפיננסיים.

הסקר החדש, שנערך בחסות חברת EMC, מופיע במדריך Managed Customer Correspondence for Financial Services—A Clear Differentiator.  במדריך מודגש כי לתקשורת אישית ומיוחדת עם הלקוחות חשיבות רבה לשמירה על היחסים והרחבתם, במגזר השירותים הפיננסיים.

"אחד האתגרים שעמם מתמודדות חברות שמעניקות שירותים פיננסיים הוא כיצד לבדל את החברה בשוק",אמר אדם אונורה, אנליסט בכיר ב-Alite Group. "האופן בו מתבצע כיום השיווק ללקוחות אינו מבטא בהכרח את היחסים המיוחדים בין היועץ הפיננסי לבין הלקוח. חייבים למצוא דרכים שונות כדי להגיע ללקוחות ולמשוך את תשומת ליבם. מהסקר עולה שתכתובת מותאמת אישית נתפסת יותר ויותר כאמצעי יעיל ליצירת בידול".

הסקר כלל יותר מ-500 משיבים בשתי קבוצות מדגם. הקבוצה הראשונה כללה משקיעים בארה"ב בפרק זמן של חמש שנים לפני הפרישה עד חמש שנים לאחריה. הקבוצה השנייה כללה מנהלי טכנולוגיה בחברות שמעניקות שירותים פיננסיים.

מהסקר עולה כי איכות השירות היא הסיבה העיקרית שבגינה מחליטים לקוחות לעבור לחברה אחרת. ההתכתבות עם הלקוחות, ובכלל זה מכתבי נייר, דואר אלקטרוני, תזכורות, התראות ואישורים, נתפסת כגורם חיוני שמשפיע על איכות השירות. למעלה ממחצית המשיבים לסקר ציינו כי התקשורת עם החברה ברורה במידה ממוצעת או נמוכה מהממוצע. 

שליש מבין מנהלי הטכנולוגיה שהשיבו לסקר, ובהם מנהלי מערכות מידע (CIOs), ציינו כי בסדר העדיפויות שלהם, נמצאים פתרונות לניהול מסמכים בין חמישה המקומות הראשונים. קרוב לשלושה רבעים מהמשיבים ציינו כי פנייה אישית והתאמה מיוחדת הן חשובות או חיוניות, ומחצית מבין המשיבים ציינו כי קצב הפקת המסמכים הוא חשוב או חיוני.

תוצאות הסקר מעידות על החשיבות שמייחסים במגזר השירותים הפיננסיים לפתרונות לניהול מסמכים. כמו כן, בשל הפיקוח ההדוק על החברות שמעניקות שירותים פיננסיים, מיוחסת חשיבות עליונה גם לעמידה בתקנות ובביקורות.

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.