כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
ארכיון

שת"פ ראשון מסוגו בין "נשיונל ג'יאוגרפיק ישראל" לרשת העיתונות החרדית הארצית "קו עיתונות דתית"

16/06/2008

על פי הסכם שחתמו בשבוע שעבר שני גופי התקשורת, תנהל הרשת החרדית את הצד המסחרי במהדורה המיוחדת לציבור שומרי תורה ומצוות של מגזין הטבע והמחקר הבינלאומי, כולל רכישת המודעות, שיווק והפצה במגזר החרדי* יעל נמרודי-גילת, מנכ"ל נשיונל ג'יאוגרפיק ישראל: "ההסכם יוביל את המהדורה המיוחדת אל קהלים איכותיים שלא נחשפו אליה עד היום"

אריאל קוניק, הבעלים של רשת התקשורת החרדית הגדולה "קו עיתונות דתית", ויעל נמרודי-גילת, מנכ"ל "נשיונל ג'יאוגרפיק ישראל", חתמו, בשבוע שעבר, על הסכם ראשון מסוגו לניהול ולהפצת המהדורה המיוחדת של מגזין המדע והטבע היוקרתי, המותאמת לציבור שומרי תורה ומצוות. את המהלך לשיתוף הפעולה בין שני גופי התקשורת הוביל איש העסקים והממציא יוסף שניידר, ההוגה והעורך של המהדורה החרדית של המגזין הבינלאומי.

על-פי ההסכם, תיקח על עצמה הרשת את האחריות על הצד המסחרי של המהדורה החרדית של המגזין, כולל רכישת המודעות, השיווק וההפצה של המהדורה בקרב הציבור החרדי בישראל. המהדורה המיוחדת של "נשיונל ג'יאוגרפיק" יוצאת לאור מזה כשנתיים והיא מותאמת לציבור שומרי התורה והמצוות הן מבחינת התכנים והן מבחינת צורת ההגשה. תהליך ההפקה של המגזין מלווה על-ידי צוות של רבנים ומחנכים.

רשת "קו עיתונות דתית" נחשבת למובילה בתחום התקשורת והשיווק בשוק החרדי על פי נתוני סקרי TGI שהתפרסמו בשנים האחרונות. הרשת מוציאה לאור שורה של עיתונים מקומיים בפריסה ארצית של 140 אלף עותקים בשבוע, רובם ביישובים בעלי רוב חרדי. במסגרת ההסכם החדש מתחייבים שני הצדדים לפעול במשותף לפיתוחם ולהפצתם של מוצרי נשיונל ג'יאגרפיק השונים בשוק החרדי.

"חברנו לגוף התקשורת הכי חזק והכי רלוונטי מבחינתנו בשוק החרדי", אמרה נמרודי-גילת לאחר חתימת ההסכם, "כך נוכל לנצל את כל הידע המשותף שלנו מבחינת ההפקה, העריכה והניהול, כדי לקדם את המהדורה החרדית של המגזין. 'נשיונל ג'יאוגרפיק ישראל' קיבע בשנים האחרונות את מעמדו כירחון הנפוץ בישראל, ואני משוכנעת כי ההסכם עם רשת 'קו עיתונות דתית' יוביל את המהדורה לשומרי תורה ומצוות אל קהלים איכותיים שלא נחשפו אליה עד היום".

המגזר החרדי בישראל, שבשנים האחרונות רשם עליה ברורה ברמת החיים שלו, מונה כ-750 אלף נפש ב-120 אלף בתי אב. מכיוון שרוב הציבור החרדי בישראל נמנע מחשיפה לאמצעי התקשורת המקובלים - טלוויזיה, עיתונות כללית, אינטרנט וכדומה – הרי שהמדיה המובילה והמפותחת ביותר במגזר היא של העיתונות המקומית והנישתית. הקורא החרדי גם נחשב לכזה המייחס חשיבות רבה למילה הכתובה.

"המהדורה המיוחדת של 'נשיונל ג'יאוגרפיק' הגבירה בקרב רבים בציבור החרדי את המודעות לסוגיות חשובות כמו איכות הסביבה, שמירה על הטבע, זיהום מקורות המים והמזון ושימוש ב'אנרגיה ירוקה'", הוסיף יוסף שניידר. "אני שמח על-כך וגם צופה כי כבר בעשור הקרוב יהיה הציבור החרדי שותף משמעותי בקידום נושאים 'ירוקים' בחברה הישראלית".

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.