חברת אלעד תבצע פרויקט להטמעת מערכת לניהול ידע רב שכבתי ShareDocs2007 בגרסתה האנגלית, בסניפי הסוכנות היהודית בעולם. בתחילה נבחר הסניף בניו-יורק.
במקביל, חברת אלעד מבצעת פרויקט להטמעה ושדרוג מערכת ShareDocs, אשר פועלת עד כה בסוכנות היהודית בישראל מזה כשנתיים, לגרסתה המתקדמתShareDocs2007. המערכת החדשה תשמש למעלה מ- 500 משתמשים בישראל. היקף שני הפרויקטים נאמד בכ- 300 אלף ₪.
המערכת שהוטמעה בסוכנות היהודית בישראל, תכלול בנוסף למודול המשימות ומעקב החלטות, גם את מודול ניהול ועדות- המשמש את גוף הוועדות וההתקשרויות ונותן מענה לניהול מובנה של סדר יום, ניהול פרוטוקולים, תוצאות דיונים, עדכון חוזים בזמן, ותיעוד מובנה של הבקשות ע"י גורם אחד מרכזי בארגון.
לדברי שמוליק דביר, ראש תחום אינטרנט וניהול ידע בסוכנות היהודית: " מערכת ShareDocs של חברת אלעד מאפשרת לסוכנות היהודית ניהול יעיל ומקצועי של מסמכי הארגון לאורך כל שלבי מחזור החיים שלהם וזאת כחלק מראייה כוללת של ניהול הידע בארגון".
מיכאל טייר, מנכ"ל אלעד, ציין : " העובדה כי הסוכנות היהודית עושה שימוש מקומי וגלובלי בShareDocs2007 מעוררת בנו גאווה".
במפגש שנערך במשרדי החברה עם שמוליק דביר, ראש תחום אינטרנט וניהול ידע בסוכנות היהודית, העניק לו מיכאל טייר מנכ"ל אלעד, את רישיון השימוש בתוכנה ShareDocs2007
אודות אלעד
אלעד מספקת שירותי IT מקיפים, הכוללים פיתוח והטמעת יישומי תוכנה ופתרונות ארגוניים, מתן שירותי ייעוץ ושירותי תמיכה.
אלעד הינה שותפת זהב מוסמכת של Microsoft. ושותפה עסקית של IBM.
פתרון ניהול המסמכים המתקדם 2007 ShareDocs, אשר פותח בחברה משמש ארגונים רבים ומובילים בשוק הישראלי במגוון מגזרים, ביניהם: כנסת ישראל , משרד התחבורה, משרד הבריאות, עיריית תל אביב, הנהלת בתי המשפט, תה"ל , ועוד.
קבוצת אלעד קיימת מעל 26 שנים ומעסיקה כ- 550 מומחים, הפועלים בקרב מגוון רחב של לקוחות.