כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
ארכיון

מתוך 7000 מתמודדים ואחרי 134,000 הצבעות - הפרזנטורית של הנוער נבחרה

20/06/2008

בגמר הקמפיין למציאת פרזנטור של עלית מודלס, ערוץ המוזיקה והרשת החברתית shin1  זכתה נופר כהן, בת 17.5 מפ"ת; שי אביטל, מנכ"ל עלית מודלס: "הבחירה באינטרנט כדי לחפש כוכבים חדשים הוכיחה עצמה לחלוטין; קיבלנו מבול כשרונות תוך פרק זמן קצר ביותר"

הקמפיין המבוסס על תחרות אינטרנטית לבחירת פרזנטור של הנוער הסתיים אמש עם שידור הגמר בערוץ מוזיקה 24.

הזוכה היא נופר כהן, בת 17.5 מפ"ת, שנבחרה מתוך למעלה מ 7000 מתמודדים.

קטעי הוידאו והתמונות של המתמודדים דורגו על ידי 134,000 מצביעים באתר הרשת החברתית www.shin1.co.il.

כחלק מן הניצחון בקמפיין תקבל כהן חוזה לשנה בסוכנות הדוגמנות עלית מודלס, תהפוך לפרזנטורית הרשמית של shin1 ותגיש שלוש פינות בתוכנית "רעש" של ערוץ המוזיקה 24.

כהן ניצחה במשימות הגמר שצולמו ביום שני, אותן שפטו, לצד טל צבי נתנאל, סמנכ"ל השיווק של ש'1 ושי אביטל, מנכ"ל סוכנות הדוגמנות עלית מודלס, גם שופטים אורחים וביניהם המפיק מוטי רייף, המלהק מורן מרציאנו והשחקן ג'ייסון דנינו-הולט. ארבעת המתמודדים האהודים ביותר שהגיעו ליום הגמר פתחו את הצילומים בריאיון עם ג'ייסון דנינו על שטיח אדום "בנוסח האוסקר".

לאחר משימה זו נשר מועמד אחד ובמשימה השניה בחן מורן מרציאנו מי משלושת המתמודדים הנותרים מגיש פינה של ערוץ 24 באופן הטוב ביותר. במשימה השלישית הצטלמו שלושת הפיינאליסטים לפרסומת של ערוץ 24, תחת עיניהם הבוחנות של רייף, נתנאל ואביטל. 

משימות אלו היו שיאו של הקמפיין שהחל לפני כחודש וחצי, כאשר אלפי המתמודדים נבחנו במשימות הקשורות בין היתר במוזיקה ואופנה.

על הבחירה באינטרנט על מנת לאתר את הכוכבת הבאה אומר אביטל: "אין ספק כי בני נוער הם כתובת מרכזית לכל סוכנות דוגמנות, בראש ובראשונה בכל מה שקשור לאיתור פוטנציאל – אינספור דוגמניות כבר היו כוכבות על בגיל 16 – והמקום הכי טוב למצוא בו את בני הנוער הוא כמובן באינטרנט. מרגע שהבנו שאנחנו רוצים לחפש כוכבים בגיל היה טבעי לפנות ל "shin 1", כמוקד מרכזי של הנוער באינטרנט. ההחלטה הזו הוכיחה את עצמה בגדול. קיבלנו מבול כשרונות תוך פרק זמן קצר ביותר, בקנה מידה כזה שאפילו לא ציפינו לו. לקבל 7000 כוכבים פוטנציאליים בחודש וחצי זו הצלחה פנומנלית מבחינתנו ואנחנו יותר ממרוצים מאיך שקמפיין הסתיים. נופר היא מנצחת ראויה – הקמפיין נתן לה פלטפורמה מצוינת לפריצה ואין לי ספק שהיא הולכת לנצל אותה."    

מבחינת נתנאל מדובר בשיא של פרויקט ארוך ומושקע במיוחד: "זו הפעם הראשונה שרשת חברתית בישראל הולכת למהלך כל כך שאפתני, כשאנחנו יוצרים למעשה כוכב שמגיע מהאינטרנט לטלוויזיה ולא להיפך. עצם הרעיון של כוכב שהוא "אחד מאיתנו" הולך וצובר תאוצה היום, וזה נכון במיוחד בקרב הנוער, ולכן היה לנו כל כך חשוב להריץ את כל הקמפיין הזה. נתוני ההיענות המדהימים מראים שהמאמץ השתלם בגדול ואנחנו מן הסתם מאושרים על כך. שיתוף הפעולה עם ערוץ 24 ועלית מודלס היה כמובן פקטור מרכזי בהצלחה."

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.