מבדיקה של התאחדות התעשיינים מתברר:חנוכה דיאטטי - פחות סופגניות ויותר נרות - ירידה של כ-4% במכירות הסופגניות לעומת חנוכה אשתקד - ימכרו כ-17.5 מליון סופגניות בכ-54 מליון שקל, כשליש מהן "סופגניות מיני", בממוצע יאכל כל אחד 3 - 4 סופגניות, כאשר המכירות התחילו כבר לפני כחודשיים. מחיר סופגניה נע השנה בין 2.5 שקלים ל-10 שקלים (תלוי במילוי), מהווה גידול של כ-10% - 15% לעומת אשתקד, אריזות חסכון של 6 סופגניות נמכרות בכ-12.50 - 14.90 שקלים.
היצרנים מציינים כי למרות עלייה ניכרת של כ-50% בשנה האחרונה במחירי הקמח ועלייה של יותר מ-20% במחירי האנרגיה ועליות נוספות - עלו המחירים בשיעור הנע בין 10% - ל-15% בשל העובדה כי היצרנים ספגו את עיקר ההתייקרויות. כ- 30% מהסופגניות שנאכל השנה - 6 מליון סופגניות, הינן סופגניות מיני.זאת לעומת 5 מליון סופגניות מיני שנמכרו בחנוכה אשתקד. מדובר בסופגניות השוקלות 35 גרם או 50 גרם, לעומת 80 גרם סופגניה רגילה.
כמו כן מוסיפים היצרנים בדיווח כי השנה גוברת מכירתן של סופגניות אפויות (לא מטוגנות) והן מהוות כבר כ-5% משוק הסופגניות. יצויין כי הסופגניות האפויות נמכרות במחיר זהה למטוגנות. המילוי הנפוץ ביותר הינו ריבת תות, בנוסף - ריבת חלב, שוקולד וניל ועוד.
עוד עולה מבדיקת התאחדות התעשיינים, כי השנה ימכרו כ-40 מליון נרות - גידול של 10% - 15% לעומת חנוכה אשתקד, מכירות הנרות יסתכמו בכ-4.5 מליוני שקלים. מחיר חבילת נרות נע בין 3 שקלים ל-4 שקלים בממוצע לנרות רגילים, ו- 6 - 16 שקל בממוצע, לנרות מהודרים - התייקרות של עד כ5% לעומת אשתקד.
בהתאחדות התעשיינים מציינים, כי בחנוכה השנה יוצאו נרות לחו"ל בכ-2.2 מליון דולר, במיוחד לקהילות היהודיות בארה"ב, צרפת, אוסטרליה, קנדה, בריטניה ועוד. מדובר בגידול של כ-5% - 10% לעומת חנוכה אשתקד.