כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
ארכיון

להיות או לא להיות? זוהי שאלה שהרבה פוליטיקאים שואלים עצמם כאשר הסאטירה הפכה למשרד הפרסום של הפוליטיקה.

10/12/2007

בהרצאתו של גיל סמסונוב בועידת ישראל לעסקים 2007  במליאת "שיווק תזזיתי" הציג גיל את הסאטירה שכיום הפכה להיות במרכז הפרסום של הפוליטיקה.

גבי אשכנזי כרמטכ"ל, או גם דן חלוץ – הסאטירה התחברה לריחוק וליהירות של דן חלוץ וגברה על העיתונות שהציגה את דן חלוץ כיורש אפשרי לראש ממשלה.

מי יודע שגבי אשכנזי סיים תואר שני באוניברסיטת הווארד בארה"ב ? – כמעט אף אחד, משום שקובעת את אופיו של הרמטכ"ל  "ארץ נהדרת" ולא המציאות שטרם חלחלה אלינו.

אשכנזי Brand להרבה שנים נקבע על ידי אייל קיצ'יס או דובל'ה נבון, הרבה יותר מדן מרגלית או נחום ברנע.

מי גילה ומכר את עמיר פרץ לעם ?- "עממיקו" של אלי יצפאן גבר על הכל, הדביקו לו מגאפון ושפם ורוקנו לו את ה- IQ .עמיר פרץ נחשף לעם על ידי אלי יצפאן ובוצע בהצלחה על ידיו בחיקויים רבים מספור.

לולא הסאטירה מי היה שומע על השר מאג'דלה? – הראפר מ"ארץ נהדרת" שמספר ההופעות שלו גדל פי 10 מאז גילו אותו בתוכנית ? נכון שזה מה שקרה בעצם ?.

התקשורת הרגילה מוצאת עצמה רצה אחרי הסאטירה וכרגע היא במרכז הפרסום של הפוליטיקה הרבה  יותר מכל דבר.

"דילמת הפוליטיקאי" - להיות או לא להיות ? האם זה טוב שאני אופיע בסאטירה,אם לא האם אני בכלל קיים ?, אבל אם אני מופיע שם, האם יתכן כי התדמית שלי תרד לטמיון ותישרף כמו "החתול מיצי " שניבנה על דן מרידור והרס אותו בפוליטיקה ?.

להיות או לא להיות בסאטירה זו שאלה טובה!

שלכם

הישר ממלון "דיויד אינטרקונטיננטל"

דני פרנק.


 

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.