כיצד תעשה עסקים עם מוסדות האו"ם?
תוכניות ונהלי רכש של מוסדות האו"ם בתחומי ה-ICT ו- HLS
בהשתתפות מנהלי רכש בכירים ממטה האו"ם בניו יורק
18 בספטמבר 2007 בין השעות 08.30 – 14.00
מלון קרלטון, רחוב אליעזר פרי 10 (ע"י כיכר אתרים) תל-אביב
בשיתוף משרד החוץ
הסמינר בהשתתפות משלחת אנשי רכש של האו"ם הוא שלב נוסף במאמצי המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בין-לאומי ומשרד החוץ להגביר את המעורבות של חברות ישראליות במערכת הרכש של האו"ם, הנאמדת בכ - 4 מיליארד דולר בשנה.
הסמינר יתמקד בנושאים הקשורים ל – ICT ו- HLS - נושאים המצויים במוקד הערכות הרכש של האו"ם בתקופה הקרובה לנוכח אתגרי הבטחון של הארגון בנציגויותיו, וכוחות שמירת השלום ברחבי העולם והקמת המבנה החדש של מטה האו"ם בניו-יורק.
בארגון המשלחת חברו יחד המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בין-לאומי, האגף לארגונים בין-לאומיים במשרד החוץ, והמשלחת הקבועה של ישראל לידי מוסדות האו"ם בניו-יורק.
הסמינר מיועד ל:
מנכ"לים, מנהלי כספים, מנהלי יצוא, מנהלי פיתוח עסקי, מנהלי פרויקטים בינלאומיים, ולכל חברה המעוניינת להכיר ולהשתלב במערכת הרכש של מוסדות האו"ם.
בתכנית:
08.30 – 09.00
התכנסות והרשמה -
09.00 - 09.15
דברי פתיחה וברכות -
מר משה לדר, מנהל חטיבת פיתוח עסקי גלובלי, המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בין-לאומי
מר רוני אדם, מנהל מחלקת האו"ם, האגף לארגונים בין-לאומיים(ארב"ל 2), משרד החוץ
09.15 – 09.30
פעילות המחלקה הכלכלית במשלחת הקבועה של ישראל ליד מוסדות האו"ם בניו יורק ושיתוף הפעולה עם המוסדות הבין-לאומיים במקום -
מר אילן פלוס , יועץ, המשלחת הקבועה של ישראל ליד מוסדות האו"ם בניו- יורק
09.30 – 10.00
תוכניות ונוהלי רכש בתחום טכנולוגיית המידע במטה האו"ם בניו-יורק -
Mr. Eduardo Blinder, Director, Information Technology Services Division (ITSD), Office of Central Support Services, Department of Management
10.00 – 10.30
הצגת תוכניות ודרישות עתידיות של מערכת כוחות שמירת השלום של האו"ם בתחומי התקשורת וטכנולוגיית המידע -
Mr. Rudy Sanchez, Chief, Communication & Information Technology Service, Department of Field Support, Department of Peacekeeping Operations (DPKO)
10.30 – 11.00
הצגת תוכניות ודרישות עתידיות של מערכת כוחות שמירת השלום של האו"ם בתחומי בטיחות ואבטחה -
Mr. Selwyn Heaton, Acting Chief, Engineering Section, Department of Field Support, Department of Peacekeeping Operations (DPKO) (טרם אושר)
11.00 – 11.30
ארוחה קלה
11.30 – 12.00
הצגת תוכניות ודרישות עתידיות של מערכת כוחות שמירת השלום של האו"ם בלבנון (יוניפ"יל) -
Mr. Henry Thompson, Chief, Integrated Support Service
12.00 – 12.30
תהליכי רכש באו"ם : תהליכי פתיחת מכרז ורישום, תקצוב, הנחיות ונוהלים, פרויקטים מיוחדים -
Mr. Francis Tse, Procurement Officer, Office of Central Support Service – Procurement Service
12.30 – 13.00
תכנון, פיתוח וניהול תהליכי הרכש של כוחות השלום של האו"ם בתחומי אספקת נפט, דלק, גז, מזון, מדים, ריהוט ותחמושת -
Ms. Natalia Nedel, Procurement Officer, Field Supply Team
13.00 – 14.00
פנל – מניסיונן של חברות ישראליות המוכרות לארגוני האו"ם :
ניתן לקבוע פגישות אישיות עם המרצים בתאום מראש. לתאום פגישה יש לפנות למר יצחק רוזן, טל. 03-5142857, ד"א: rozen@export.gov.il
מנחה: מר יצחק רוזן, מנהל ענף פרויקטים בין-לאומיים, המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בין-לאומי
* הסמינר יתנהל בשפה האנגלית
דמי השתתפות: 380 ₪ לחברי מכון היצוא 570 ₪ לשאינם חברים
ההשתתפות מותנית בתשלום מראש. לא יתקבלו כתבי התחייבות.
ההרשמה: בית-הספר ללימודי סחר-חוץ טל: 03-5142867/845/819/829 או בפקס: 03-5142984. את ספח ההרשמה יש לשלוח בצירוף התשלום המבוקש, לפקודת מכון היצוא. הודעות ביטול תתקבלנה בכתב עד יומיים לפני הארוע. לאחר מועד זה לא יוחזר התשלום.
…………………………………………………………………………………………
פקסס/י 5142984-03 או שלח ל- cohen@export.gov.il והנך רשום/ה לסמינר: תוכניות ונהלי רכש של מוסדות האו"ם –18.9.2007
נא למלא בעברית ובאנגלית
להרשמה
-------------------------------------------------------------------------------
סוג אירוע סמינר
סיווג האירוע פיננסי
תאריך 18/09/07
תאריך סיום 18/09/07
מצב הארוע פתוח
רכז האירוע רותי כהן
כתובת רח' המרד 29, תל-אביב
טלפון 03-51...
פקס 03-5142984
דואר אלקטרוני cohen@export.gov.il
מקום האירוע מלון קרלטון
טלפון 5142845
פקס 5142984
דואר אלקטרוני sheli@export.gov.il