כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
ראיון השבוע

היו כאלו שצפו זאת מראש !

9/01/2008

מערכת "אקונומיסט" ראיינה את גיל ויסמן, מנכ"ל "ישיר גמל" בחברת ישיר בית השקעות (מקבוצת ביטוח ישיר).  גיל ויסמן (44), נשוי+3, טייס קרב (במי'ל), בעל ניסיון של 17 שנים בתחום החסכון לטווח ארוך.

הראיון בוצע בפרוס השנה האזרחית החדשה של שנת 2008 במשרדי החברה.

ש: אילו שינויים עברה החברה בשנה האחרונה ?

גיל: "במהלך שנת 2007, ישיר גמל קלטה את קופות לאומי "אתגרים" של בנק לאומי (בחודש יולי), ובמהלך חודש נובמבר קלטנו את כל קופות הגמל של הבנק הבינלאומי. גדלנו למספר עצום של 220 אלף חשבונות, ושווי נכסים של כ 8 מיליארד שקל.
כל התשתיות השירותיות טופלו בהתאם תוך קליטה מאסיבית של כוח אדם איכותי לחברה. כמו כן ניבנו מערכות מיכון  חדשות. ארבעה מוקדי שירות אוחדו למעשה לקו קדמי המורכב מדסק עמיתים, דסק סוכנים וחברות ,דסק מומחים (מול יועץ ההשקעות בבנק) ודסק כללי ".

ש: גיל האם תוכל לשתף אותנו ולהסביר מה המשמעות של טיפול בכמות כזאת של עמיתים ?

גיל: "לפני כחודש שלחנו כ- 150 אלף מכתבים ללקוחות שלנו כמעט ביום אחד. נידרש בעקבות רכישת קרנות ההשתלמות מהבנק הבינלאומי וההיערכות לסוף שנה עם מסדי הנתונים של העמיתים.
 
כתוצאה, קיבלנו במשך כשבועיים פי 10 יותר פניות מאשר במצב רגיל. למעשה לא חרגנו מ-35 שניות של המתנה גם בשיא העומס וזה הישג בפני עצמו. יוצר אימפקט חיובי עבור הלקוחות כאשר מול עינינו עומד נושא שימור הלקוחות והטיפול בו בכל שאלה ובעיה, לעיתים עד רמת המנכ"ל ופנייה אישית אלי בנושא שהלקוח לא קיבל מענה מסיבה כל שהיא".

זמן המתנה ללקוח הינו עד 20 שניות וזה בפני עצמו מאפשר ייעול הטיפול בלקוח שרוצה לברר משהו לגבי השקעתו".

( בפגישה בדקנו את זמן המענה ואכן נענינו תוך מספר בודד של שניות ! ).
 

ש: מה צפוי בשנת 2008 ?

גיל:  "במהלך שנת 2008 נרחיב את השימוש במערכות טכנולוגיות שיסייעו לנו להמשיך ולשפר את חווית השירות של הלקוח.

המיקוד בתחום יהיה בבניית טכנולוגיות חדשות של זיהוי הלקוח לצורך ניהול יעיל יותר של הקשר מולו, לדוגמא זיהוי על פי הקשת תעודת זהות שתביא לראיית כלל השקעת הלקוח בחברה (זאת בהנחה שהלקוח מבקש את השירות ).

"כמו כן בתוכנית לשפר עוד את אתר האינטרנט, על מנת להתאים את השירות שמקבל הלקוח לכלל הצרכים שלו".


ש: ספר לנו מעט אודות "האני מאמין" של החברה ושלך.

גיל: "האג'נדה שלנו אומרת טיפול בלקוח מא' ועד ת' – מביטוחים עד קרנות, קופות גמל, בעצם כל דבר שמעניין את הלקוח בתחום הקשור לכספו .אנו שואפים להיות בין חמשת המותגים המובילים בשוק החיסכון לטווח ארוך. כמו כן אנו מעוניינים בהעמקת האחיזה בשוק הגמל, להוסיף מרכיבי חיסכון לקצבה.

תחום הפנסיה מעניין אותנו מאוד – ההשקעה הכספית כאן היא אדירה. בנוסף, אין כיום קרן פנסיה שניתן לרכוש. השוק למעשה מתנהג כשוק סגור. תיתכן כניסה לתחום הפנסיוני.

ש: לסיום, מה היתרונות שלכם מול המתחרים ?

גיל:  "אין לנו מגבלות בהיבט של ישן מול חדש, טובת הלקוח מול עינינו, אין לנו "תיקי עבר" של הלקוח ואין חסמים לתת לו את הטוב ביותר. אנו יודעים לתת שירות זמין מהיר ומקצועי תוך שיפור מתמיד של הטכנולוגיה והידע.

הקבוצה שלנו למעשה קוראת תיגר על כל השוק. היא זו שהחדירה לראשונה את נושא הביטוח הישיר.
בכך היינו לפורצי דרך. הקבוצה נחשבת מובילה בעולם בנושא הביטוח הישיר את הפעילות בעולם מוביל דורון שניידמן .

מוצר חדש מסוג זה הינו "ישיר גמל חכם", קופת גמל מסלולית.

קופת גמל המתאימה את הרכב השקעותיה באופן אישי לכל עמית בהתאם ליתרת השנים שנותרו לו עד הפרישה, או עד לסיום תקופת החיסכון (כפי שהלקוח בוחר). החידוש כאן הוא יצירת ארבעה מסלולים, כאשר המעבר ביניהם מתבצע באופן אוטומטי, בעצם מעין "טייס אוטומטי" שנע לאורך חיי הלקוח וקופת הגמל שלו, או לפי בחירת הלקוח.

הלקוח גם יכול לשנות מסלול באופן יזום אם חלים שינויים בהערכותיו או תוכניותיו. מוצר חדש שלא היה קיים עד היום בתפיסה של שינוי מתמיד לאורך זמן לפי גיל העמית.

היום באופן מקרי ביותר יצא מסמך דעה מאגף שוק ההון באוצר – שכל שנותר לעשות הוא לשנות את הכותרת שלו לישיר גמל חכם. בנייר כותב האוצר ומביא מחקרים מהעולם על חשיבות מוצרים כדוגמת ישיר גמל חכם . אין לי ספק כי השוק והלקוחות יתקדמו לדור הבא של המוצרים שאנחנו מובילים".

 

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.