כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
מדור פרסומי

ERROCA – HOUSE OF BRANDS

22/01/2008

רשת אירוקה במהלך שיווקי יוצא דופן בהשקעה של כ- 10 מיליון $ מתוכם – 2 מיליון $ לקמפיין פרסומי

אירוקה ממצבת עצמה כרשת משקפי השמש האופנתית, המובילה והגדולה של ישראל.
כחלק מהמהלך רכשה אירוקה כ- 100,000 זוגות משקפי שמש ממותגים עם פתיחת עונת 2008

אירוקה, רשת משקפי השמש של ישראל, נפרדת מדמות הפרזנטור הקבועה שאפיינה אותה בשנים האחרונות ומציבה בפרונט את 900 דגמי המשקפיים אותם היא מייצגת באמצעות מסכות ניטרליות המאפשרות לכל אחד, באמצעות משקפי השמש, להתחבר אל האני שלו.

כבסיס למהלך אסטרטגי נרחב זה אירוקה תעמיק בשנת 2008 את אחיזתה בתחום משקפי השמש ותהיה הרשת היחידה המשווקת את כל קולקציות מותגי העל המובילות בעולם עם 900 דגמי משקפי שמש שונים, חלקם בבלעדיות.

Dona Karen, Bvlgari, Giorgio Armani, Emporio Armani, Gucci, Yves Saint Laurent, Prada, Dolce&Gabbana, Versace, Vogue, Diesel, Oakley, Arnette, Ray-Ban, Rudy Project, Bolle, Carrera

מייקל וולף, בעלים ומנכ"ל רשת אירוקה: רק באירוקה, הרשת היחידה בישראל למשקפי שמש, ניתן לפגוש השנה במגוון אדיר של משקפי שמש מתוך  כל קולקציות מותגי העל הבינלאומיים. באמצעותם, כל אחד יכול למצוא את האני שלו, הדגם שלו, המותג שהכי מתאים לו.  


רשת אירוקה הינה הרשת המתמחה בישראל למשקפי שמש, עם 47  סניפים בפרישה ארצית. הרשת חולשת על למעלה מ – 30% מנתח השוק של משקפי שמש בישראל. 
בשנה הקרובה אירוקה פותחת  8 סניפים חדשים בביג כרמיאל, חאן ראש פינה, סיטי אשדוד, קניון לב המפרץ, קניון מודיעין, קניון רמלה, ביג נצרת, קניון שרונים



 

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.