Hertz ליסינג בקמפיין אינטאקטיב חדש באמצעות חברתarc אינטראקטיב, מקבוצת arc worldwide. הקמפיין הינו במסגרת האסטרטגיה החדשה של Hertz תחת הסיסמא: מנצחים בכל מחיר. על פי הערכה מדובר, בקמפיין בהיקף של כ-200,000 ₪, שעלה באתרי האינטרנט המובילים.
Hertz ישראל הינה חלק מתאגיד Hertz העולמי הנחשב לתאגיד השכרת הרכב הגדול בעולם, הפועל ביותר מ-170 מדינות בעולם ב- 7000 תחנות השכרה. בישראל פועלת "Hertz" קשר רנט א קאר, החל משנת 1965, עוסקת בהשכרת רכב לנהיגה עצמית בארץ, ליסינג תפעולי, ביצוע הזמנות להשכרת רכב בחו"ל, מתן שירותי מוסך לרכב. החברה נמצאת בבעלותם המלאה של "מאיר חברה למכוניות ומשאיות" בע"מ.
חברת arc אינטראקטיב, מקבוצת arc worldwide, עלתה בקמפיין אינטראקטיב להרץ ליסינג תחת האסטרטגיה החדשה – מנצחים בכל מחיר. על פי הערכה מדובר, בקמפיין בהיקף של כ-250,000 ₪, שעלה באתרי האינטרנט המובילים ביניהם גלובס ו-YNET.
arc אינטראקטיב עוסקת בכל מגוון הפעילות האינטראקטיבית- תכנון והפקת פעילויות שיווקיות cross-media והפקת קמפיינים אונליין, הפקת סרטי אנימציה למדיה אלקטרונית (טלוויזיה, מסכים אלקטרוניים, קולנוע), הפקת ותחזוקת אתרי אינטרנט, בנית מיניסייטס שיווקיים, קידום במנועי חיפוש SEM, פרסום גרילה בפורומים וטוקבקים, שיווק ויראלי (e-mail marketing), משחקים, פרסום בסלולרי, וכמובן תכנון, רכישת ומעקב מדיה אונליין באינטרנט. arc אינטראקטיב מתכננת ומבצעת עבודת קריאיטיב ורכש מדיה עבור כל לקוחותיה. לחברה מערכת בקרת אפקטיביות פרסום באינטרנט.
קרדיט:
תימור גורדון- מנכ"ל
אריאל גלר- מנהלת לקוחות
אלדד אביטאן- תקציבאי
אבי יופה- ארט