חברת יחסי הציבור 'שחר תקשורת שיווקית', החולשת על שוק ה IT, היי-טק, חברות טכנולוגיות, אינטרנט ועוד, נבחרה לטפל בתקציב יחסי הציבור של חברת VMware בישראל. מדובר בחברת הוירטואליזציה המובילה וחברת התוכנה הרביעית בגודלה בעולם.
ליז רוזנבלט, מנכ"ל שחר תקשורת שיווקית מסרה כי "חברת VMware היא הפנים החדשות של השנה ושמה הפך לשם נרדף לוירטואליזציה. פתרונותיה המעולים מאפשרים חסכון כלכלי משמעותי לחברות בשל צמצום החומרה בחוות השרתים כמו גם חיסכון משמעותי בתחזוקה השוטפת באנרגיה ובמקום . הנפקתה לפני כארבעה חודשים היתה הגדולה ביותר במגזר הטכנולוגי בשלוש השנים האחרונות, כאשר מניית החברה זינקה ב-300 אחוזים תוך חודשיים. שווי החברה זינק מאז ההנפקה מ-10 מיליארד דולר לכ-40 מיליארד דולר".
לאור הגידול בשוק הוירטואליזציה והצלחתה בעולם ובישראל, החליטה החברה לפתוח פעילות עסקית עצמאית גם בישראל וגם בתורכיה, בניהולו של שמוליק ענתבי. לחברה מעל 4,500 עובדים ברחבי העולם.
בין לקוחות שחר תקשורת שיווקית – בישראל ובחו"ל: מלם-תים - קבוצת הIT הגדולה בישראל, מק'אפי- ענקית אבטחת המידע הבינלאומית, ASUS- קונצרן המחשוב הבינלאומי, הראל טכנולוגיות מידע, נרשמים מקבוצת סמייל מדיה ונרשמים US, FUJIFILM, המיוצגת בארץ על ידי קבוצת החברות שמעוני, HIGHVIEW, קבוצת 2Bsecure, 2BNet, מקיט מערכות מקבוצת מלם-תים, G4S טכנולוגיות מיגון (השמירה טכנולוגיות מיגון), G4S מוקד 99, LX MOBILE, ניוטון חיפוש פטנטים ועוד.