הקמפיין נועד לעלות את המודעות בקרב צעירים בדבר השילוב הקטלני שבין שתיית אלכוהול ונהיגה.
רוני שיינדורף, סינדי פוטנציאלית בתכנית הריאליטי והפריים-טיים "גריז" ומפליטי "נולד לרקוד 1" (נשרה תכנית אחת לפני חצי הגמר) נבחרה להוביל את קמפיין יחסי-הציבור של משאף האלכוהול האישי 'רד-ליין', המודד את כמות האלכוהול בדם בצורה עצמית ופשוטה לאחר המפגש עם "הטיפה המרה", ובודק את כשירות האדם לנהיגה.
לדברי איציק דבוש, מנכ"ל משותף בחברת "רד-ליין", יבואנית גאדג'טים - "ההחלטה לבחור ברוני כדמות שתוביל את המכשיר החדש, נבעה מהחיבור שבין ערכי המותג ובין תכונותיה של רוני. רוני מסמלת רעננות, נעורים, אחריות, אהבת ושמחת חיים. השילוב הקטלני שבין תאונות דרכים ובין שתיית אלכוהול, לצערנו סופג אבדות כבדות ומיותרות. המכשיר החדש נועד לסייע בהפחתת שיעור תאונות הדרכים, הנגרמות בקרב צעירים כתוצאה מנהיגה תחת השפעת אלכוהול".
הלוקיישן הנבחר לצילומים הוא בית-הקברות טרומפלדור בלבה של תל-אביב (המקום בו קבורים עשרות משוררים ופילוסופים עבריים) כדי להמחיש את המרחק הקטן, שבין החיים למוות וההבדל הגדול שהמכשיר הקטן יכול לעשות. הרעיון העומד מאחורי הקמפיין, אפוא הוא כי בעזרת המכשיר האישי החדש ניתן להיות זהירים, בטוחים ולהישאר בין החיים (כ-130 צעירים נהרגים בממוצע בשנה בתאונות הדרכים, כתוצאה מהגורם האנושי ונהיגה תחת השפעת האלכוהול).
שיינדורף (27), גדלה והתחנכה בחיפה ורקדה כל חייה. בגיל 23 נסעה לניו-יורק ללימודי משחק, וחזרה לארץ כעבור שנתיים הודות לגעגועים חזקים למשפחה. השתתפות במחזמר "המפיקים", במופע הגרנדיוזי "ONE" של ריטה הם רק חלק מהרזומה של שיינדורף מעל במות המחול בישראל. מזה שנתיים, רוני היא בת זוגו של ניר גרינברג, מתמודד נוסף בגריז שהודח לאחרונה, אותו הכירה במסגרת המחזמר "מי שחלם".
את משאף האלכוהול האישי ניתן להשיג דרך מוקד ההזמנות ארצי בטל' 03-6173600