אמיר הנגבי, מנכ"ל משותף באידאה: "המהלך נועד לענות על צרכים מיוחדים של הציבור הערבי ולהעניק גישה נוחה ובולטות למוצרי שטראוס
חברת אידאה, מהחברות המובילות בארץ בתחומי האסטרטגיה, פיתחה והשיקה עבור שטראוס קונספט עיצובי ייחודי וחדשני לניהול קטגורית מוצרי החלב, העונה על הצרכים המיוחדים של הציבור הערבי.
אמיר הנגבי, מנכ"ל משותף באידאה: הפתרונות העיצוביים אותם פיתחנו עבור שטראוס, מעבר להיותם מכריעים בהשגת נראות, בולטות ובידול בנקודת המכירה, הם מהותיים בחשיבותם בניהול הקטגוריה. הפלטפורמה הייחודית שיצרנו משרתת את מאפייני הקטגוריה - היא גמישה, מודולרית, עוזרת בהתמצאות בין קטגוריות המשנה, מבליטה את המוצרים, המבצעים, עוזרת לניהול קל של המסרים והתכנים ובכך מניעה לקניה".
חברת idea, בבעלות אמיר הנגבי ומוזס בן מנחם, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום העיצוב ומתמחה בפתרונות מסחור חזותיים ועזרים שיווקים מתקדמים. אידאה הוקמה בשנת 1998 ומציעה עיצוב קריאטיבי ואסטרטגי של מרחבים קמעונאיים לתאגידים, חברות ישראליות ובינלאומיות, רשתות, חנויות ונקודות מכירה.
אידאה מעסיקה כ-30 עובדים ומציעה סל של מוצרים החל מטיפול במותג, נקודת המכירה, מרחב הקמעונאי וכן בפתרונות אינטראקטיביים.
החברה זכתה בשנים האחרונות בשלל פרסי עיצוב בתחרויות בארץ ובעולם. בין לקוחותיה חברות ועסקים מתחומי השיווק, צרכנות, מזון, תקשורת, אנרגיה, אופנה, תיירות, שירותים ועוד.
משרדי החברה ממוקמים באזור.
כתובת האינטרנט – www.ideaa.co.il