הקמפיין, באמצעות arc אינטראקטיב, בהיקף של כ- 80,000 דולר.
יורוקום, נציגת Nokia בישראל, עלתה בקמפיין אינטראקטיבי ל- Nokia 6500 סלייד החדש והייחודי. הקמפיין, באמצעות arc אינטראקטיב, בהיקף של כ- 80,000 דולר, עלה תחת הסיסמה "חיים או עבודה – למה לא לחבר ביניהם?"
נועה לור כרמלי, סמנכ"ל שיווק ביורוקום נציגת Nokia בישראל ציינה כי: " הקמפיין מדבר על המכשיר המשלב business&pleasure - החיים, העבודה ומה שביניהם... Nokia 6500 סלייד הוא טלפון דור 3 המציע לשמור על הרגעים החשובים בחיים באמצעות מצלמת 3.2 מגה-פיקסל איכותית, ליהנות מחוויית שימוש נוחה וידידותית, להתחבר מכל מקום ולשתף בחוויות ובתמונות על מסך המחשב או באמצעות חיבור ישיר מהטלפון למסך הטלוויזיה".
arc אינטראקטיב עוסקת בכל מגוון הפעילות האינטראקטיבית- תכנון והפקת פעילויות שיווקיות cross-media והפקת קמפיינים אונליין, הפקת סרטי אנימציה למדיה אלקטרונית (טלוויזיה, מסכים אלקטרוניים, קולנוע), הפקת ותחזוקת אתרי אינטרנט, בנית מיניסייטס שיווקיים, קידום במנועי חיפוש SEM, פרסום גרילה בפורומים וטוקבקים, שיווק ויראלי (e-mail marketing), משחקים, פרסום בסלולרי, וכמובן תכנון, רכישת ומעקב מדיה אונליין באינטרנט.
arc אינטראקטיב מתכננת ומבצעת עבודת קריאייטיב ורכש מדיה עבור כל לקוחותיה. לחברה מערכת בקרת אפקטיביות פרסום באינטרנט.
קרדיטים:
תימור גורדון- מנכ"ל
אריאל גלר- מנהלת לקוחות
אלדד אביטן- תקציבאות ומדיה
ענת אלחנני- רכזת תחום אינטראקטיב ומולטימדיה
אופירה אבישי- מנהלת שיווק