חוגלה קימברלי, יוצאת בקמפיין מוצרי חדש עבור התחבושת ההיגיינית Kotex Night מסדרת Kotex Dry & Soft. היקף הקמפיין, העולה באמצעות מקאן אריקסון עומד על חצי מליון ₪ ויכלול פרסום בטלוויזיה, באינטרנט ובעיתונות ופעילות מתחת לקו.
הקונספט של הסרט, "קוטקס סוטרא", מציג בחורה המחליפה תנוחות "משעשעות" לאורך כל הלילה. הקמפיינים הקודמים של קוטקס, ליוו את האישה מהרגע שהיא קמה בבוקר ליום מלא פעילות. בקמפיין החדש- ממשיכה קוטקס לבטא את ערכיה באמצעות בחורה אקטיבית גם בלילה: הפרסומת מציגה בחורה הישנה בנוחות, לבדה במיטה ומחליפה תנוחות לאורך כל הלילה – במקביל מוצגת תחבושת Kotex Night, אשר מתאימה את עצמה לתנוחות הבחורה ושומרת עליה יבשה לאורך כל הלילה.
הסרט שומר על השפה ההומוריסטית- נשית של קוטקס.
קרדיטים לקמפיין:
סמנכ"ל לקוחות :רוני קורל ,סמנכ"ל קריאטיב :יניב מלינרסקי ,מנהלת קריאייטיב : סיגל עבודי סופרווייזר: גיא יגור ,תקציבאית: נטלי פרטוק ,מנהלת פלנינג: ענת סגל