כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
מדור פרסומי

חברת Ransys יישמה מערכות משוב במרכז האוניברסיטאי אריאל

10/02/2008

קשובים לסטודנטים:Ransys יישמה מערכות משוב סטודנטים במרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון.

צעד זה משלים את פעילותה של Ransys שמערכותיה מישמות כיום במרבית המוסדות להשכלה גבוהה בארץ

היקף הפרויקטים במוסדות להשכלה הגבוהה מוערך בכחצי מיליון שקל בשנת 2007

חברת Ransys הישראלית, מהחברות המובילות בעולם בתחום מערכות ניהול סקרים ומשובים, יישמה את מערכת נמל"ה (Attentive) המאפשרת ניהול סקרים, משובים והערכות הוראה, במרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון. המערכת תשמש לביצוע משובי שביעות רצון בקרב הסטודנטים והסגל האקדמי.

מהלך זה משלים את שליטתה של Ransys במרבית המוסדות להשכלה גבוהה בארץ, אשר כבר מיישמים את כל סקרי שביעות הרצון ובדיקות איכות ההוראה באמצעות מערכות החברה. בשנה האחרונה בחרו במערכת Attentive האוניברסיטאות בר אילן, בן גוריון, האוניברסיטה העברית והפתוחה. מוסדות אקדמיים נוספים אותם ניתן למנות הם מכון ויצמן למדע, המכללה למנהל, מכללת רופין ועוד. היקף הפרויקטים מוערך בכחצי מיליון שקל ב-2007.

מערכת Attentive מספקת מגוון כלים לניהול סקרים ומשובים ארגוניים הכוללים סקרי הוראה ממוחשבים תוך שאיבת מידע ממערכות ארגוניות קיימות, סריקה של השאלונים והקפת נתונים סטטיסטיים שונים, תהליכי משוב פנים-ארגוניים, שילוב המערכת ב – e-learning וקבלת משוב משירותי הוראה ממוחשבים ועוד.  

רן ארהרד, מנכ"ל Ransys, אמר כי "אנו שמחים לקחת חלק בשיפור איכות ההוראה של המרצים במוסדות להשכלה גבוהה בארץ באמצעות ביצוע משובי סטודנטים. אין ספק כי זוהי דוגמא מובהקת ליכולות והיתרונות של מערכות Ransys המאפשרים לקבל תמונה טובה יותר לגבי רמת ההוראה של המרצה ולשפר את איכויות הלימוד במוסדות להשכלה גבוהה. מדובר באחד הנושאים שרוב המוסדות להשכלה גבוהה שמים עליו את הדגש המרכזי ואנו גאים להיות שותפים במשימה חשובה זו."

אודות Ransys
Ransys היא חברת תוכנה ישראלית ומובילה עולמית בתחום מערכות ניהול סקרים ומשובים בארגונים. רנסיס מוכרת על ידי גרטנר כאחד המפתחים המובילים בעולם בתחום זה והוכתרה על ידי מיקרוסופט כשותף זהב. מערכת הדגל של החברה, נמל"ה Attentive מאפשרת לכל מנהל בארגון לנהל סקרים, משובים ותהליכי הערכה בקרב לקוחות, עובדים ושותפים עסקיים. החברה פיתחה ורשמה פטנטים לתהליכי משוב מתמשכים המשמשים לבקרה ושיפור תהליכים עסקיים כגון שירות לקוחות טלפוני, פרונטאלי ואינטרנטי.

כיום המערכת משרתת כ - 250 ארגונים מובילים בישראל, מכל המגזרים, וביניהם טבע,  אינטל, אמדוקס, משרד הבטחון, צה"ל, רפאל,  משרד התמ"ת, בנק ישראל, בנק הפועלים, בנק לאומי, אורנג', פלאפון, בזק, סלקום, שירותי בריאות כללית, תנובה, אל על, שטראוס, נס טכנולוגיות, האוניברסיטה העברית, אוניברסיטת בן גוריון, ועוד.


 

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.