חברת אינטרקוסמא, זכיינית בלעדית ומשווקת את מותג Dior קוסמטיקה בישראל, מעלה קמפיין חדש להשקת הבושם MIDNIGHT POISON.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע יער, יכלול טלוויזיה ועיתונות בהיקף של 2 מיליון ₪.
בקמפיין מככבת השחקנית ההוליוודית אוה גרין, אשר שיחקה בסרטו האחרון של ג'יימס בונד ("קזינו רויאל").
במרכז הקמפיין עומדת סינדרלה בת ימינו, המגיעה בחצות הליל ומשאירה אחריה ניחוח מפתה של בושם במקום נעל זכוכית.
לצורך יצירתו של הסרטון חברו יחד ג'ון גליאנו והבמאי וונג קאר וואי (מצב רוח לאהבה). הסרטון צולם בבית האופרה של פריז אשר נסגר לראשונה בתולדותיו למשך 24 שעות לצורך הצילומים. את סינדרלה מגלמת השחקנית אוה גרין בשמלה של גון גליאנו כחולה ששויה 300 אלף דולר.
המותג "דיור", אשר נוסד בשנת 1947 ופרץ לתחום האיפור ב-1954, אימץ במהלך השנים דמויות ידועות שהפכו לאיקון המזוהות עם נשיות, עוצמה והצלחה, כמו מרלן דיטריך, לורן באקול, שרליז ת'רון, מוניקה בלוצי ולאחרונה גם שרון סטון.
מותג דיור מיובא לישראל על ידי חברת אינטרקוסמא והוא תופס כ- 10% אחוז משוק הקוסמטיקה היוקרתית בישראל ונחשב למספר 1 בשוק השפתונים באירופה.