כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
מדור פרסומי

הושלם המיזוג בין החברות 012 קווי זהב ו- Smile אינטרנט זהב

11/02/2008

החברות מציגות את המותג הממוזג החדש: Smile 012 .

במסגרת תהליך המיתוג מחדש יושק שם המותג הממוזג, ולוגו חדש כאשר החברה תעלה קמפיין תדמיתי להשקת המותג הממוזג החדש בהשקעה של כ- 8 מיליון ₪.

בימים אלה מושלם המיזוג בין החברות 012 קווי זהב וסמייל אינטרנט זהב, זאת לאחר שבתחילת שנת 2007 הוכרז כי השתיים יתמזגו לכדי חברת תקשורת אחת.

במהלך שנת 2007 השלימו החברות את המיזוג הארגוני, הטכנולוגי והתפעולי בהצלחה רבה, והיום (יום שני, 11 בפברואר 2008), עם סיומו של תהליך אסטרטגי שנמשך מעל לשנה, מושק המותג 012 Smile.

המיזוג ממצב את 012 Smile כאחת מחברות התקשורת המובילות בישראל, וכחברה המספקת שירותי תקשורת כוללים. במסגרת זו משרתת 012 Smile למעלה מ- 1 מיליון לקוחות.

סטלה הנדלר, מנכ"ל 012 Smile מדגישה כי: "שנת 2007 הייתה עבורנו שנה של אתגרים, בה השלמנו באמצעות הידע, הניסיון והיכולות הטמונות בשתי החברות את המיזוג הארגוני, הטכנולוגי והתפעולי בהצלחה רבה.

במקביל לתהליך המיזוג ביצענו הנפקה מוצלחת בבורסה בניו-יורק ובבורסה בת"א. בנוסף, השקנו את שירות הטלפון הפנים ארצי, לרבות ניידות המספרים. היום אנו משלימים את תהליך המיזוג, אשר החל בינואר 2007 ומסתיים בהשקת המותג הממוזג 012 Smile, חברת תקשורת אחת מתקדמת ומובילה".

יעקב נדבורני, סמנכ"ל השיווק של 012 Smile: "במהלך השנה האחרונה ניהלנו תהליך אסטרטגי מקיף לגיבוש המותג החדש אשר יוביל את החברה הממוזגת בשנים הבאות.

רעיון המותג מבוסס על היכולות הטכנולוגיות של 012 Smile להעניק ללקוחותיה את היכולת לתקשר בכל מקום, בכל זמן ובכל דרך. זהו עולם שבו הצרכן יכול לתקשר מתי שירצה, עם מי שירצה, וכמה שירצה - עולם פתוח שבו הכל אפשרי. אנו ב- 012 Smile מאמינים שכשהתקשורת הטכנולוגית והבינאישית טובה יותר, הכל אפשרי".

עוד מוסיף נדבורני: "המיזוג בין שתי החברות הציב את 012 Smile כאחת מחברות התקשורת המובילות בישראל. החברה מספקת שירותי תקשורת כוללים ללמעלה ממיליון לקוחות, והיא מחזיקה כשליש משוק האינטרנט המהיר בישראל וכשליש משוק התקשורת הבינ"ל.

סל השירותים הרחב והמתקדם שלה כולל: אינטרנט, תקשורת בינ"ל ותקשורת פנים ארצית בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם".

מ- 012 קווי זהב וסמייל אינטרנט זהב ל: 012 Smile – המיזוג המותגי

איל קיציס ישמש גם כפרזנטור של החברה הממוזגת וילווה את החברה בקמפיינים העתידיים שלה

החברה עולה היום עם קמפיין תדמיתי להשקת המותג החדש באמצעות משרד הפרסום שלמור, אבנון עמיחי Y&R, בכיכובו של איל קיציס. הקמפיין יעלה בערוצי המדיה השונים ובשילוט חוצות בפריסה רחבת היקף בהשקעה של 8 מיליון ₪.

במסגרת הקמפיין משיקה 012 Smile את רעיון המותג: "כשהתקשורת טובה יותר, הכל אפשרי". סרט ההשקה מתאר בהומור סיטואציה בה כוחות ביטחון מיוחדים מנסים, ללא הצלחה, לתקשר עם חללית ענק שהגיעה לביקור מן החלל החיצון.

איל קיציס, הנקלע למקום בעל כורחו, מצליח ליצור קשר עם החללית באמצעות 012 Smile, מה שמוביל לסוף מפתיע במיוחד.

הקמפיין מבית היוצר של שלמור אבנון עמיחי Y&R, כולל סרטון פרסומת בערוצי הטלוויזיה השונים ושילוט חוצות בפריסה רחבת היקף ונחתם בסיסמא המיתולוגית : "סתם כי בא לי לדבר".


קרדיטים:
מנהלת תקשורת שיווקית 012 Smile: מיכל אפורי, מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי, מנהל קריאטיב: ניר לבני, קופי: אילון גורן, ארט: איל כרמי, ארט פרינט: אלון זייד, מנהל מחלקת מיתוג: זאב רביד, סופרווזרית: יעל טויסטר/טל יופה, תקציבאות: מיטל קאופמן /סיוון פישלר, מנהל מחלקת פלנינג: נעם מנלה, פלנר: יריב גנור, פלנר ליברו: ד"ר אורי אורן, מפיקת משרד: שירה רובס, במאי: שחר סגל, חברת הפקה: POV, מוסיקה: גיא אמיתי, בית פוסט: גרביטי

 

 

 

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.