כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
מדור פרסומי

אלודה השיקה קמפיין פרסומי למצלמות דיגיטליות תחת הכותרת: רק אולימפוס יודעת עברית

20/02/2008

תקציב הקמפיין: מיליון ₪
 

חברת אלודה, הנציגה הבלעדית של אולימפוס בישראל, השיקה קמפיין פרסומי חדש תחת הסלוגן "רק אולימפוס יודעת עברית". הקמפיין מציג בשורה חדשה: כל מצלמה חדשה של אולימפוס מסדרות FE, X, MJU, SP, תהיה מצוידת בתפריט בעברית. זאת בעקבות החלטה אסטרטגית של אולימפוס העולמית להוסיף עברית למצלמות שהיא משווקת בכל העולם המערבי, וללא חשש מהחרם הערבי.

אולימפוס היא יצרנית המצלמות הראשונה והיחידה שתפריטיה מוצגים בעברית.

כמו כן מוצגים התפריטים בערבית ורוסית – שפות שהשימוש בהן נפוץ ביותר בארץ.

בימים אלה עולה הקמפיין בעיתונות המודפסת, במגזינים שונים בתחום סגנון חיים וצרכנות, באתרי האינטרנט, כמו גם בשילוט חוצות ובטלוויזיית חוצות. בין היתר יעלה הקמפיין על אחד האתרים הגדולים והבולטים בתל אביב – הקיר של 'בית יפעת' במזלג הרחובות החשמונאים-המסגר-דרך פ"ת (בגין). הקמפיין יימשך כחודשיים ותקציבו כמיליון ש"ח.

דוד אלון, מנכ"ל אלודה, אומר: "החלטנו ללוות את ההחלטה האסטרטגית ופורצת הדרך של אולימפוס העולמית על הצגת תפריטים בעברית, בקמפיין פרסומי מיוחד הבא להדגיש את הייחודיות והיתרונות שבהחלטה זאת. אין ספק שליחסים המיוחדים של אולימפוס עם אלודה ולהיקף המכירות הגדול בישראל, היה מקום מיוחד בהחלטת החברה העולמית".

הקמפיין כולל  את דגמי המצלמות הדיגיטליות החדשות של אולימפוס המושקות בימים אלה:
• FE-310, FE-350, FE-340, FE-320
• Mju-840, Mju-1020 ,Mju-1080,Mju-850 SW, Mju-1030 SW
• SP-570 UZ

מצלמות אולימפוס הן היחידות בארץ המצוידות בתפריטים בעברית, מה שמקל על השימוש בדגמים החדשים שמוכרזים בימים אלה ומצוידים בפונקציות חדשניות רבות הזמינות בקצה האצבעות ליותר משתמשים מאשר אי-פעם.

קרדיטים:
ניהול הקמפיין - היי לייט תקשורת שיווקית
קופי: אלי טנא
ארט: ליאת פרי
 

אודות אלודה
חברת אלודה, אשר הוקמה בשנת 1989, ובראשה דוד אלון, הנה הנציגה הבלעדית בישראל של אולימפוס – מצלמות דיגיטליות ורשמקולים, מוסטק – סורקים, מצלמות דיגיטליות, מוצרי מערכת קולנוע ביתית ומערכות אל פסק, פינאקל – כרטיסי PC לעריכת טלוויזיה ווידאו קסיו – מצלמות דיגיטליות טרקסטור ו- 4play - מוצרי  MP3 /MP4  .
מאז הקמתה, שמרה החברה על קצב גידול של 30%-35% לשנה. מחזור המכירות השנתי לשנת 2008 צפוי להגיע ל- 100 מיליון ₪.

צוות התמיכה של אלודה הוסמך לתקן ISO 9002 עבור הישגי איכות. בין 3,000 לקוחותיה של אלודה: צה"ל, אוניברסיטאות וגופים ממשלתיים, משווקי מחשבים, חנויות צילום, וחנויות רשת גדולות בישראל כמו גם אתרי מסחר באינטרנט.
אלודה מעסיקה 30 עובדים וממוקמת בתל-אביב.

למידע נוסף בקרו באתר החברה: www.aloda.co.il

 

 


 

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.