כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
מדור פרסומי

למעלה ממיליון שימושים, ועדיין סופרים...

8/04/2008

קמפיין אינטרנט מקורי של M3 משתף את גולשי האינטרנט בארה"ב ביצירת פרסומת לפתקיות "POST-IT"

גולשי אתר YOUTUBE בארה"ב מוזמנים למצוא שימושים חדשים ומקוריים ל- Post-it ולזכות ב-10,000$ ובמחשבים ניידים

היוזמה הינה חלק מהשקת ה"סופר-סטיקי" בכל העולם: סדרת פתקיות post it עם דבק חזק במיוחד, אשר מאפשר שימושים חדשים ומגוונים

גם הגולשים בישראל יכולים להנות ממגוון הסרטים המקוריים המוצגים באתר. באתר www.post-it.com מונים למעלה ממיליון שימושים שונים לפתקיות הדביקות

חברת M3 הבינלאומית, יצרנית  ומפתחת POST-IT™ הכריזה על פרויקט ייחודי: קמפיין פרסום אינטראקטיבי, למציאת שימושים חדשים ומקוריים לפתקיות הדביקות הפופולאריות.

החברה מזמינה את גולשי האינטרנט בארה"ב להעלות לאתר www.youtube.com  סרטון קצר, ובו מוצג שימוש מקורי עם הפתקיות המוכרות – המוצעות כיום במגוון צבעים, גדלים וסגנונות חדשים. עשרה סרטונים מובילים שייבחר יזכו את יוצריהם בעשרה מחשבים ניידים של DELL. מבין הסרטונים הנבחרים, יתבקשו הגולשים לבחור את הסרטון האהוב עליהם. יוצרי הסרטון הזוכה, עליו יוכרז בתאריך  1.9.08 ,יזכו ב- 10,000$ מתנת M3. המבצע  ילווה בקמפיין פרסום אינטנסיבי באתרים Google ו- Youtube.

לדברי מנהלת השיווק של Post-it בישראל, תמי גורמן-כהן: "פתקיות post it הן מוצר אהוד ופופולארי  שאנשים ברחבי העולם מוצאים לו בכל יום שימושים חדשים. באמצעות הקמפיין החדש מבקשת M3 מלקוחותיה לשתף אותה ואת שאר העולם, ברעיונותיהם היצירתיים ובשימושים שלהם ל Post it.  גם הציבור בישראל מוזמן להיכנס לאתר  YOUTUBE  ולחזות ברעיונות ובסרטים המקוריים".

לדברי גורמן-כהן, התחרות נולדה במטרה להרחיב את קהל היעד של Post-it, להעשיר את דמיון המשתמשים ולהמחיש את מגוון השימושים הרב בפתקיות. "השקת סדרת הפתקיות "סופר סטיקי" עם הדבק החזק במיוחד,  מאפשרת שימוש בפתקיות לא רק כציוד משרדי, אלא גם כמוצר חשוב בכל בית ובביה"ס, המשרת אמהות עם ילדים, נשים עובדות, תלמידים וסטודנטים. קהל היעד של YOUTUBE התאים להגדרה זו וכך נולד שיתוף הפעולה המרתק".

באתר www.post-it.com מונים מיליון שימושים שונים לפתקיות Post-it, וממשיכים לספור.

חברת 3M הבינלאומית, המובילה בתחום המחקר והפיתוח, מייצרת אלפי מוצרים חדשניים למגוון רחב של שווקים, ביניהם: תעשיה, אלקטרוניקה, רפואה, בטיחות, שילוט וגרפיקה, ציוד משרדי ומוצרי צריכה.

M3 משווקת למעלה מ-50,000_מוצרים בלמעלה מ-200 מדינות..

חוזקה של 3M טמון ביכולתה ליישם את למעלה מ-40 הפלטפורמות הטכנולוגיות הייחודיות שלה  - לרוב ע"י שילובן יחד -  באופן הנותן מענה למגוון צרכי הלקוח.

עם מכירות של 24 מיליארד דולר, מעסיקה 3M 75,000 אנשים ברחבי העולם ומפעילה אתרי ייצור במעל ל-60 מדינות.

3M ישראל הינה חברת בת של החברה העולמית ומציעה לשוק הישראלי פתרונות מקיפים, מתקדמים ומעשיים באמצעות נגישות גלובלית, הבנה מקומית ופורטפוליו מגוון של מוצרים. www.3M.com.

 


 

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.