כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
מדור פרסומי

קמפיין טרום השקה ויראלי ל- RAVE מותג חדש בישראל

10/04/2008

200 אלף דולר הוא סכום ההשקעה הראשוני שתשקיע חברת RAVE ישראל, בהחדרת מותגRAVE  בישראל באמצעות קמפיין טרום השקה יוצא דופן בו יחולקו עשרות אלפי מוצרים בחינם. בשלב השני תיפתח החברה חנויות קונספקט בערים המרכזיות בישראל..

אנשי העסקים משה ולילך כהן בצירוף משקיעים נוספים, החלו בימים אילו, לייבא לישראל באופן בלעדי, באמצעות חברת רייב ישראל, את מותג משקפי השמש ואביזרי האופנה  RAVE  מארה"ב, לאחר שניסיון החדרת המותג לישראל, שבוצע לראשונה לפני כארבע שנים ע"י יזמים אחרים הופסק לאחר חודשים ספורים בלבד.


לרגל השקת המותג בישראל, החליטה חברת RAVE  ישראל להגיע אל התודעה הצרכנית באמצעות שיווק ויראלי מפה לאוזן ע"י חלוקת מוצרי המותג לצרכנים בישראל בערך כולל בסך 1 מליון דולר.

בדרך זו, הצרכנים יקבלו בחינם את מוצרי המותג תמורת דמי משלוח בסך 39 ₪ בלבד, באמצעות אתר האינטרנט של החברה.

משה כהן, המנכ"ל והבעלים מספר כי על מנת לחדור לשוק הישראלי הרווי בחברות אופנה מבית ומחו"ל, יש לנקוט בצעדים שיווקיים לא שגרתיים, ועל כן נבחרה שיטת שיווק זו, שיווק גרילה, כדי לאפשר לקהל הלקוחות הפוטנציאלי להתנסות במוצרי המותג ולהפיץ הבשורה בעצמם.

לאחר שלב טרום ההשקה שימשך עד אוקטובר 2008, מתכוונת RAVE ישראל לפתוח 4 חנויות קונספט, בהם ימכרו כל מוצרי המותג.

החל מסוף אפריל תתמקד החברה בחלוקת משקפי שמש מקולקציית RAVE 2008 החדשה לקהל הרחב.

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.