כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
מדור פרסומי

קמפיין פרסומי לכנס ראשון לציון לשפה העברית בתקציב של 160 אלף ₪, ינוהל על ידי פרסום דאלי

24/04/2008

כנס השפה העברית בראשון לציון, הנערך לראשונה, במלאת מאה חמישים שנה להולדתו של אליעזר בן יהודה, שהוכרז השנה ע"י אונסקו כאישיות שהשפיעה על האנושות, זכה, עקב חשיבותו, ממינהל האמנות והתרבות בעיריית ראשון לציון, לתקציב פרסום נפרד של כ- 160 אלף ש"ח.

קמפיין הפרסום, שינוהל על ידי "פרסום דאלי" יכלול: מיתוג הכנס ברחבי העיר ראשון לציון, שלטי חוצות ודגלול, דיוור ישיר, חלוקת פליירים, פרסום במקומונים וכן מודעות בעיתונות הארצית.

הכנס, שייפתח ב- 13 במאי, יכלול פאנלים מקצועיים ומיזמי תיאטרון ייחודים, בהשתתפות אלון אולארצ'יק, קארין אופיר ודרור קרן ואחרים. כן תיערך פעילות נרחבת בקרב צעירים ותלמידי בתי הספר בעיר.

יחסי הציבור נמסרו לחברת "גלאי תקשורת".

משרד פרסום דאלי הוקם לפני שלוש שנים בבעלותה של  דבורה דאלי, בעלת ניסיון של כ- 20 שנים בתחום הפרסום. בין לקוחות המשרד: וול סטריט- בי"ס ללימוד אנגלית, החברה העירונית ראשון לציון, עיריית ראשון לציון, האנגר בגדים, ועוד.

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.