כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
מדור פרסומי

מי עדן עומדת להשקיע 60-80 מיליון ש"ח בפיתוח קווי יצור של מים פונקציונאלים בטעמים

29/04/2008

על רקע הצמיחה בפעילות הישראלית צפויה מי עדן להשקיע 60-80 מיליון ש"ח בשדרוג מערכי הייצור הקיימים ובכניסה לתחומים חדשים

יריית הפתיחה: 

החברה תשיק את הדור הבא של המים המינרליים בטעמים סדרת "מי עדן אקטיב" מים מינרליים פונקציונליים בטעמים

• בעלי ערך מוסף אמיתי לצרכן

• מועשרים  בפלטינוז – סוכר חדשני ייחודי השומר על אנרגיה מתמשכת לאורך כל היום

• הסדרה בת שלושה טעמים: לימונענע, תות ותפוח

ליאור בן-ארצי, מנכ"ל מי עדן ישראל וסגן נשיא הפעילות הבינלאומית: "בשנים האחרונות ניהנת מי עדן ישראל משיפור עקבי בשיעורי הצמיחה והרווחיות בשלושת המגזרים בהן היא פועלת: שיווק ישיר של מים מינרליים בכדים, תחום הקמעונאות ותחום פתרונות הקפה לעסקים. על מנת להיערך להמשך מגמות הצמיחה בשנים הקרובות אנו מתכננים השקעות של 60 עד 80 מיליון ש"ח במערך הייצור והפיתוח."

מי עדן, החברה המובילה את שוק המים המינרליים הטבעיים בישראל, הודיעה היום, כי בעקבות הצמיחה בפעילות הישראלית, היא צפויה לבצע מספר השקעות משמעותיות בפעילות העתידית שלה בישראל.

ליאור בן ארצי, מנכ"ל מי עדן ישראל וסגן נשיא הפעילות הבינלאומית,  מסר כי: "בשנים האחרונות נהנית מי עדן ישראל מגידול עקבי בשיעורי הצמיחה והרווחיות בשלושת המגזרים בהן היא פועלת: שיווק ישיר של מים מינרליים בכדים, תחום הקמעונאות ותחום פתרונות הקפה לעסקים. על מנת להיערך להמשך מגמות הצמיחה בשנים הקרובות אנו מתכננים השקעות של 60 עד 80 מיליון ש"ח במערך הייצור והפיתוח. ההשקעות יופנו להקמה ושדרוג קווים קיימים בתחומי הכדים והבקבוקים וכפלטפורמת כניסה לתחומי פעילות נוספים אליהם תפנה מי עדן בעתיד."

"המותג מי עדן" מוסיף בן-ארצי, "פועל כיום בתחום השיווק הישיר ב-17 מדינות, עם היקף מכירות כולל של למעלה מ- 1.6 מיליארד ₪ בשנה, כאשר בסיסי הידע לפעילות הגיעו מישראל. המשך גיוון מרחב הפעילות של מי עדן בשוק המקומי יאפשר בעתיד מימוש רחב יותר של הזדמנויות עסקיות גם בשוק הבינלאומי."

יריית הפתיחה היא השקת הדור הבא של המים המינרליים בטעמים:

"מי עדן אקטיב" - מים מינרליים פונקציונליים בטעמים בעלי ערך מוסף אמיתי לצרכן

על קטגורית המים המינרליים הפונקציונליים  בטעמים 

מים מינרליים פונקציונליים בטעמים מציעים לצד מים מינרליים טבעיים איכותיים ובריאים, מגוון טעמים וגם תועלות פונקציונליות משמעותיות עבור הצרכן.

קטגוריית המים הפונקציונאלים בטעמים, הינה אחת הקטגוריות המתפתחות ביותר בתחום המשקאות בעולם. לשם ההמחשה, היקף המכירות של מים פונקציונאליים בטעמים באירופה עומד על למעלה מ- 4.2 מיליארד אירו, לעומת 2.9 מיליארד אירו בלבד למים בטעמים (ע"פ זניט אינטרנשיונל).

אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן ישראל: "תחום המים בבקבוקים צומח במי עדן, למעלה מן הממוצע בשוק, ומגיע לכדי 11% בשנה. יחד עם זאת, אנו תרים כל העת אחר מנועי צמיחה חדשים שיעניקו ערך מוסף אמיתי לצרכן, תוך שמירה על ערכי המותג מי עדן.

"הבחירה בקטגורית המים המינרליים הפונקציונאלים, עונה למעשה,  על 3 דרישות שהיו חשובות לנו בתהליך הפיתוח :
• מוצר שיהיה מבוסס על המים המינרליים הטבעיים והאיכותיים שלנו, וימולא ישירות מהמקור (מעיין הסלוקייה שברמת הגולן). 
• מוצר ייחודי ומבודל, שלא קיים עדיין  בארץ
• מוצר עם תועלת בעלת ערך מוסף אמיתי לצרכן - המבוססת מדעית ומחקרית".

מי עדן גאה להציג: מי עדן ACTIVE – מים מינרליים בטעמים לאנרגיה מתמשכת:

'מי עדן אקטיב', מבוסס על המים הטבעיים של מי עדן (95%) ומעניק לצרכן אנרגיה מתמשכת לאורך כל היום. בסדרת "מי עדן אקטיב"  3 טעמים: תפוח, לימונענע ותות המתקבלים מתמציות פרי טבעיות, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. כל 3 הטעמים זכו לציונים גבוהים במיוחד במבחני טעימה.

את הפונקציונליות שלו, מקבל מי עדן אקטיב ממרכיב הפלטינוז (Palatinose) -  סוכר ייחודי וחדשני, המוגדר כ"אנרגיה טובה יותר" (THE BETTER ENERGY).

הפלטינוז קיבל את פרס "החדשנות במשקאות 2007" תוך כדי שהוא מוכתר כ"דבר הגדול הבא" על ידי זניט אינטרנשיונל בכינוס עולמי של שוק המשקאות (INNO-BEV 2007).

הפלטינוז מעניק אנרגיה מתמשכת ויציבה לאורך כל היום. תכונותיו מאפשרות לו לעלות בצורה איטית ומתונה את רמת הסוכר בדם, להאט ירידה חדה של רמת הסוכר בדם, ובכך לספק אנרגיה זמינה לגוף. בשל תכונות אלה הפלטינוז דוחה את תחושת הרעב, ובכך מסייע בעקיפין לשמירה על המשקל. הפלטינוז מתאים לצריכה בכל שעות היממה, וע"י צרכנים בכל הגילאים, ואף נמצא כי הוא ידידותי יותר לשיניים.

הסדרה תשווק לצרכן בבקבוק אישי בן 0.5 ליטר - במחיר של 6-8 ₪ וכן בבקבוק משפחתי  1.5 ליטר, במחיר של 7-9 ₪.

'מי עדן אקטיב' – המהלך השיווקי:

את ההשקה ילווה מהלך שיווקי רחב היקף, שיכלול פעילות מאסיבית בערוצי השיווק השונים, בהם, קמפיין פרסום רחב היקף, נראות בנקודות המכירה ופעילות קד"מ גדולה במהלך חודשי הקיץ. בסה"כ, צפויה מי עדן להשקיע במהלך ההשקה כ-6.5 מיליון ₪.

שוק המים בישראל:  

כיום, מגלגל שוק המים כולו קרוב ל-900 מיליון ₪, מתוכם, 38% אחוז בתחום הברים הביתיים   ו- 62% אחוז בתחום הבקבוקים, המתורגמים לכ- 550 מיליון ₪ בשנה.

שוק המים המבוקבקים בישראל, מציג גידול ממוצע של כ- 9% בשנה משנת 2004. שוק זה הוא הגדול ביותר בתחום המשקאות והוא מהווה 36% מכלל תחום המשקאות בישראל (נילסן 2007, כמותי).

שוק המים בטעמים הינו שוק צעיר בישראל שהיקפו מוערך בכ-120 מיליון ₪ בשנה.

לעומתו, בעולם, השוק שנמצא בתאוצה הינו שוק המים הפונקציונאלים, המעניקים ערך מוסף אמיתי ומוכח לצרכן. ע"פ דו"ח של זניט אינטרנשיונל היקף המכירות של מים פונקציונאלים באירופה עומד על למעלה מ- 4.2 מיליארד אירו בשנה (לעומת 2.9 מיליארד אירו בלבד למים בטעמים). חברות מובילות כגון דנונה, נסטלה ופפסיקו פועלות בשוק זה עם מוצרים כגון:  Volvic Revive,Danone Activ (Calcium Water), Propel fit water, Aqua-fina alive  Vittel+Energy, Nestlé Wellness ועוד. השווקים הגדולים באירופה בחדשנות בתחום זה הם צרפת, אנגליה וגרמניה. 

צלם: ישראל הדרי

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.