כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
מדור פרסומי

RAVE מותג חדש בישראל- קמפיין טרום השקה ויראלי

12/05/2008

אנשי העסקים משה ולילך כהן בצירוף משקיעים נוספים, החלו בימים אילו לייבא לישראל את מותג משקפי השמש ואביזרי האופנה  RAVE  מארה"ב. זאת לאחר שניסיון החדרת המותג לישראל, שבוצע לראשונה לפני כארבע שנים ע"י יזמים אחרים הופסק לאחר חודשים ספורים בלבד.

לרגל השקת המותג בישראל, הוחלט להגיע אל התודעה הצרכנית באמצעות שיווק ויראלי מפה לאוזן ע"י חלוקת 40,000 מפריטי המותג לצרכנים, בעלות כוללת בסך 2 מליון ש"ח.

בדרך זו, הצרכנים יקבלו בחינם את מוצרי המותג תמורת דמי משלוח בסך 39 ₪ בלבד, באמצעות אתר האינטרנט של החברה www.rave.co.il

משה כהן, המנכ"ל והבעלים: "על מנת לחדור לשוק הישראלי הרווי במותגי אופנה מבית ומחו"ל, יש לנקוט בצעדים שיווקיים לא שגרתיים, ועל כן נבחרה שיטת שיווק זו, שיווק גרילה, כדי לאפשר לקהל הלקוחות הפוטנציאלי להתנסות במוצרי המותג ולהפיץ הבשורה בעצמם".

לאחר שלב טרום ההשקה שימשך עד אוקטובר 2008, מתכוונת RAVE ישראל לפתוח 4 חנויות קונספט, בהן ימכרו כל מוצרי המותג.

בימים אלו מתמקדת החברה בחלוקת 20,000 משקפי שמש מקולקציית RAVE 2008 החדשה לקהל הרחב.
כתובת האתר לפרטים נוספים ולתמונות מהקולקציה:www.rave.co.il

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.