כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
מדור פרסומי

מי עדן עולה בקמפיין השקה ל-"מי עדן אקטיב" בהשקעה של כ- 3 מיליון ש"ח

12/05/2008

הקמפיין, המשדר אנרגיה מתמשכת, ממשיך את שפת ה"שקשוקים" התקשורתית של מי עדן תוך עליית מדרגה – השקשוקים יוצרים מוסיקה! 

חברת מי עדן, המובילה את שוק המים המינרליים בישראל, יוצאת בקמפיין פרסומי להשקת סדרת מי עדן אקטיב – מיים מינרליים בטעמים המעניקים אנרגיה מתמשכת.

את ההשקה ילווה קמפיין טלוויזיה מיוחד, אשר יציג את האקטיביות והאנרגיה המתמשכת שמציעה סדרת אקטיב החדשה.

בקמפיין הייחודי, נעשה שימוש נוסף בשפת "השקשוקים" של מי עדן, שזכתה לפרסים ולאהדה בעולם ומתבססת על העובדה, כי 70% מגופינו הוא מים ולכן כל תנועה של הגוף מלווה בשיקשוק מים ומעבירה את חשיבות בחירת המים שאנו ממלאים את גופנו!

הקמפיין הנוכחי, מתאר יום בחייו של צעיר בעיר מודרנית, ה"מדביק" את העוברים והשבים הנתקלים בו בקצב המיוחד שלו, ויחד הם יוצרים שיר מוכר משקשוקים.

הקמפיין באמצעות משרד הפרסום "באומן-בר-ריבנאי" יעלה בטלוויזיה, קולנוע ובשילוט חוצות בהיקף של כ- 3 מיליון ₪.  בהמשך יעלה הקמפיין גם באינטרנט.

לדברי אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן: "קמפיין "מי עדן אקטיב" ממשיך את השפה התקשורתית של מי עדן המתבססת על העובדה כי כ-70% מגופנו הם מים. גם מי עדן אקטיב מתבססים בעיקר על המים המינרליים הטבעיים של מי עדן, בתוספת רכיב ייחודי המעניק אנרגיה חיובית, מתמשכת לגוף ולכן כמוצר גיוון הם מוצר הטוב ביותר המוצע כיום לצרכנים בכל הגילאים!"

על 'מי עדן אקטיב':

'מי עדן אקטיב' , הנם מים מינרליים פונקציונליים בטעמים, בעלי ערך מוסף אמיתי לצרכן המבוססים על המים הטבעיים של מי עדן (95%) ומעניקים לצרכן אנרגיה מתמשכת לאורך כל היום. בסדרת "מי עדן אקטיב"  3 טעמים: תפוח, לימונענע ותות המתקבלים מתמציות פרי טבעיות, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. כל 3 הטעמים זכו לציונים גבוהים במיוחד במבחני טעימה.

קרדיטים:
מנהלת תקשורת שיווקית מי עדן: קרן ימיני
מנהלת שיווק ופיתוח עסקי תחום קמעונאות: צאלה שרון 
במאי: שחר סגל
חברת הפקה: POV
משנה למנכ"ל קריאייטיב: דיוויד אדלשטיין
סמנכ"ל הפקה: דורית גווילי
מנהל קריאייטיב: עד נוי
קריאייטיב פלנר: יריב רטנר
ארט: מיכל גונן
ראש קבוצה: עידית צוקרמן
סופרוויזר: יעל קנדר
תקציבאית: מיכך שטופמן
מפיקה: גלי שטרקמן
מנהל פלנינג: עמית קורן
פלנר: עדו אונגר
מדיה: זניט מדיה

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.