כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
מדור פרסומי

מי עדן משיקה בר קונספט אקטיבי בביתן FURO בנמל של להקת בת שבע

14/05/2008

הבר המיוחד, יפעל במהלך חודשיי פעילות המופע ויציע לקהל את סדרת מי עדן אקטיב בטעמים; קונספט המופע פורו "מופע מתמשך - אין התחלה ואין סוף" יאפשר לצופים לחזות במופע, לצאת באמצעו, להתרענן בבר אקטיב ולשוב למופע; על פי הערכות להקת בת שבע, צפויים לחזות במופע עשרות אלפי צופים; מי עדן תשקיע בפעילות כ-2.5 מיליון ש"ח

חברת מי עדן, חברת המים המינרלים המובילה בישראל, ממשיכה את שיתוף הפעולה עם להקת המחול המובילה בת-שבע, שהחל במתן חסות מרכזית למופע הלהקה  FUROומשיקה בביתן - בר קונספט יחודי – בר מי עדן אקטיב.

ה- ACTIVE BAR, יפעל כאמור, בתוך ביתן FURO, שהוקם במיוחד למופע בדק הצפוני בנמל ת"א ויפעל במהלך חודשיים.

בבר צפויים באי המופע ליהנות ממבחר משקאות מי עדן בטעמים החדשים – 'מי עדן אקטיב'.

המופע FURO, יצירה מקורית של  אוהד נהרין ואמנית הוידיאו היפנית טבאימו, שבצמוד אליו יפעל הבר, הינה יצירה בין תחומית, רב-תרבותית, אשר מפגישה את ישראל עם יפן, את אמנות האנימציה עם מחול חי ומתאפיינת בייחודיותה: היצירה מתרחשת לאורך כל שעות הפתיחה, בלי התחלה וסוף. אין צורך לדייק בשעת ההגעה. הצופה מוזמן להיכנס בכל רגע, לשבת בכל מקום שירצה, לצפות בעבודה כמה זמן שיבחר ואפילו לצאת ולהתאוורר בבר של הביתן ואז לשוב ולחזור פנימה.

אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן: " הקונספט של מי עדן אקטיב, המוצר החדש של מי עדן שהושק לאחרונה, מעניק לצרכן הבטחה לאנרגיה מתמשכת, עומד בקנה אחד עם הקונספט הייחודי של FURO - מופע מתמשך  ללא התחלה וסוף! לכן, החיבור באמצעות הקמת בר מי עדן אקטיב והחוויה שהוא יעניק למבקרי הביתן היה מתבקש".

לצד ה- ACTIV BAR של מי עדן, שיאפשר למבקרי המופע להתנסות במוצר החדש, הקימה מי עדן בחלל נוסף בביתן, אזור המתנה, בו צפויה מי עדן לערוך פעילויות שיווקיות חוויתית באופן רציף במהלך השבועות בהן יוצג המופע.

בסה"כ תשקיע מי עדן בפרויקט כולו כ-2.5 מיליון ₪

ה- ACTIV BAR של מי עדן יציע לקהל הרחב טעימה מסדרת "מי עדן אקטיב".- מים מינרליים פונקציונליים בטעמים, בעלי ערך מוסף אמיתי לצרכן, המבוססים על המים הטבעיים של מי עדן (95%) ומעניקים לצרכן אנרגיה מתמשכת לאורך כל היום.

בסדרת "מי עדן אקטיב" 3 טעמים: תפוח, לימונענע ותות המתקבלים מתמציות פרי טבעיות, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. כל 3 הטעמים זכו לציונים גבוהים במיוחד במבחני טעימה.

את "בר מי עדן אקטיב" תכנן המעצב התעשייתי אמיר זהבי. חברת סופרפוש הקימה ומתפעלת את המתחם הייחודי.

צילום: קובי קנטור

 

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.