לרגל השקת המייקרה אסנטה בישראל, העלתה ניסאן בשבוע שעבר, בקמפיין פרסום אינטרנטי, בהשקעה של 100 אלף דולר, באמצעות משרד הפרסום ענבר- מרחב- שקד
ניסאן יצאה בשת"פ ראשון מסוגו, עם חברת "אפל", לרגל השקת המייקרה אסנטה בישראל.
המייקרה אסנטה, הנה מכונית עירונית קומפקטית, ברמת אבזור עשירה, הכוללת: מערכת שמע נשלטת מגלגל ההגה, שקע חיבור ל iPod, מערכת אתראה בפני נסיעה במהירות גבוהה Speed Limiter ודיבורית בלוטות' אינטגראלית בהגה.
לרגל ההשקה, העלתה ניסאן בשבוע שעבר, קמפיין פרסום באינטרנט, בהשקעה של 100 אלף דולר, באמצעות משרד הפרסום ענבר- מרחב- שקד.
במסגרת השת"פ, תעניק ניסאן במתנה, לכל הרוכש את המייקרה אסנטה - נגן IPOD NANO 4 ג'יגה, של חברת "אפל".
המייקרה אסנטה, שכבשה את בירות אירופה וזכתה בפרסים רבים, הנה מכונית עירונית מעוצבת וצעירה, עם מנוע 1.4 ליטר, תיבת הילוכים אוטומטית, 4 כריות אוויר, ABS EBD מראות חשמליות, ניתוק כרית אוויר קדמית (לתינוק) ועוד.
מחיר – מייקרה אסנטה: 104 אלף ₪.