כלכלה, עסקים- פורטל אקונומיסט
 
 
 
 
 
 
מדור פרסומי

arc אינטראקטיב בקמפיין השקה ענק לשברולט אבאו – קטנה אבל נושכת!!!

19/05/2008

הקמפיין כולל השקת אתר חדש ייחודי לשברולט אבאו החדשה  המציג בדרך קריאטיבית את יתרונותיה של האבאו, כאשר הגולשים יכולים להיכנס למכונית, להתרשם מהעיצוב, הנוחות והבטיחות ואפילו לבחור את הצבע האהוב עליהם...

חברת arc  אינטראקטיב, מקבוצת arc worldwide,  עולה בקמפיין מושקע נוסף לשברולט והפעם לאבאו החדשה – קומפקטית-אטרקטיבית אבל נושכת!!!. הקמפיין, בהשקעה של כ-600,000  ₪.

הקמפיין, שעלה באתרי האינטרנט המובילים כולל באנרים המציגים את שברולט אבאו החדשה ואת יתרונותיה באמצעות קמפיין מושקע וייחודי .

באתר החדש של שברולט אבאו (מיני סייט) ניתן להכיר את המכונית מקרוב בדרך של סיור וירטואלי-אינטראקטיבי: ללמוד על מערכות האיבזור, להתרשם מהעיצוב, לבחון את מערכות הבטיחות, ללמוד על ביצועי המנוע וליהנות ממידע רב ומגוון. עוד מציע האתר טבלת השוואה אל מול המתחרים, סיור ב-360 מעלות ואפילו אפשרות לבחור באופן אישי את צבע המכונית...

http://www.chevrolet.co.il/aveo5


 

הדפסשלח לחברהוסף תגובה  הדלק בהZרקור

אודות אקונומיסט

חדשות כלכלה

פורומים כלכלה

מאמרים כלכלה

לינקים נבחרים

מי אנחנו

כלכלה

הנהלת חשבונות

כלכלת משפחה

לימודי שוק ההון

חברי המערכת

שוק ההון

שירותי מחשוב

כלכלה

מחשבונים

פרסמו אצלנו

נדל"ן

דיני מקרקעין

שוק ההון

מידע פיננסי

תקנון האתר

פרסום ומדיה

משכנתא

פנסיה

רוטנברג עו"ד גירושין 

צור קשר

ספורט ובריאות

פנסיה

יזמות

עסקים קטנים

RSS

טכנולוגיה

ייעוץ מס

משכנתאות

פורקס

       
       

חדשות כלכלה, עסקים , שוק ההון, משכנתא אקונומיסט.

דרונט בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לפורטל כלכלה, עסקים אקונומיסט בע"מ.