200 אלף ₪ יושקעו בקמפיין החדש
החברה הישראלית "מימון את קו", המחזיקה בזיכיון הבלעדי של יבוא ושיווק מוצרי החלקת השיער לצמיתות "יוקו סיסטם" של קונצרן הענק היפני "פייטן" (900 מיליון דולר שווי שוק ביפן) יוצאת בקמפיין חדש לפרסום מרכז ההדרכה הארצי שלה הפועל ברח' הירקון בתל אביב, וכן לחשיפת סדרה חדשה של מוצרי יוקרה לשיער מתוצרת יפן.
הדוגמנית מאשה בת ה 19 מנתניה נבחרה להוביל את הקמפיין ותמונתה תככב בשלטי חוצות ובשני פוסטרים ענקיים שנתלו במרכז ההדרכה.
אבי הראל צילם את הקמפיין החדש ונואמי מגנאג'י הופקדה על הסטיילינג. בין עבודותיה של הדוגמנית הצעירה ניתן למצוא קטלוגים לבתי אופנה שונים ולמעצבת התכשיטים שגית רביבו. עוד יכלול קמפיין הצילומים החדש קטלוג למספרות יוקרה ואתר אינטרנט.
עלות הקמפיין החדש של החברה, אותה מנהלים האחים אנשי העסקים אבי ורמי מימון, מוערך בכ-200 אלף שקל.
"יוקו סיסטם ישראל" משווקת את מוצריה ואת שיטת ההחלקה היפנית לכמה מאות מספרות יוקרה בישראל. מחזור המכירות של החברה מסתכם בכ-5 מיליון שקל בשנה.
צילום : אבי הראל